Zijn er werkzaamheden die je graag wilt uitbesteden, dan kan je deze hier plaatsen.
Let er op dat je een duidelijke omschrijving heeft van de werkzaamheden en ook wat je budget is.
Wij waarderen het dat wanneer er een keuze gemaak is dat dit hier gemeld wordt.

gezocht: php ontwikkelaar voor klein maatwerk

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
16 feb 2016 20:01 #3327 door Gast
Hallo,

Wij zijn een klein bureau dat, als bijverdienste websites maakt, vooral voor verenigingen en kleine bedrijfjes. Dat doen we in Joomla met vrijwel altijd "proven quality" extensies.

Voor een bestaande (Joomla) website moet wat maatwerk gemaakt worden. Ik ben op zoek naar een php ontwikkelaar met joomla kennis. De Joomlakennis is nodig omdat ik tevens wat wil kunnen "sparren" over wat ideeën voor die site.
Het maatwerk zal o.a. uitgevoerd worden op één van die extensies (Phocadownload)

Bij voorkeur in de regio Arnhem om veel reizen te voorkomen.
DIt betreft overigens gewoon betaalde werkzaamheden.

groeten,
René Erkelens
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
16 feb 2016 20:01 #3328 door Gast
Beantwoord door Gast in topic gezocht: php ontwikkelaar voor klein maatwerk
Als het gaat om het aanpassen van het uiterlijk dan zou ik kunnen helpen maar als er een extra functie ingebouwd moet worden dan is er inderdaad kennis van PHP nodig die ik niet genoeg heb.
Mocht het eerste het geval zijn dan kan en mag je me e-mailen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. als je meer wilt weten.
Discussie gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
16 feb 2016 20:01 #3329 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic gezocht: php ontwikkelaar voor klein maatwerk
Ervaring met php en ontwerp van eigen modules voor Joomla. Mochten jullie interesse hebben kunnen jullie mij een pm sturen. Woon in IJsselstein (ut)
Discussie gesloten.
  • Jheroen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Hallo
Meer
16 feb 2016 20:01 #3330 door Jheroen
Beantwoord door Jheroen in topic gezocht: php ontwikkelaar voor klein maatwerk
Dag René,

Ben je hier al mee geholpen? Zo niet laat maar wat horen.

Joomlapartner , websites - maatwerk - migratie - design - onderhoud
Joomlahostingsupport , Joomla! SSD hosting -
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena