Zijn er werkzaamheden die je graag wilt uitbesteden, dan kan je deze hier plaatsen.
Let er op dat je een duidelijke omschrijving heeft van de werkzaamheden en ook wat je budget is.
Wij waarderen het dat wanneer er een keuze gemaak is dat dit hier gemeld wordt.

Hulp na update php 5.6 oude versie joomla

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 feb 2016 14:04 #3454 door Gast
Hallo

Ik ben op zoek naar iemand die mij kan helpen met een specifiek probleem.

Ik beheer een joomla website die recentelijk is overgezet naar joomla 3.0 nu blijken er nog 3 subdomeinen (met elk maar 4 a 5 paginas) te zijn die onder de oudere versie van joomla versue werken. deze paginas zijn bijna helemaal identiek behalve dat maar 1 van de 3 werkt. (na dat de webhoster is overgegaan naar php 5.6)

details in overleg via PM
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 feb 2016 14:04 #3455 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Hulp na update php 5.6 oude versie joomla
PM gestuurd.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 feb 2016 14:04 #3456 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Hulp na update php 5.6 oude versie joomla
Even vluchtig aangeven wat er was gebeurd. De site's draaiden eerst onder PHP 5.3 en de provider had deze naar PHP 5.5 omgezet. Twee sites gaven een internal server error (500). Na onderzoek in de apache error log bleek dat van een extensie een regel code dwars lag:
stderr: PHP message: PHP Fatal error: Call-time pass-by-reference has been removed in ....
Het gaat om variabelegebruik die in 5.3 een warning gaf maar in 5.5 een Fatal.
Extensie uitgeschakeld via de extensions tabel. Daarna deed de site het weer.
De ontwikkelaar van de plugin had hier geen verbetering aangebracht in een nieuwere versie. Daarom heb ik in overleg met de klant de functionaliteit overgebouwd met een andere extensie.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena