Gebruikersgroep België

  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
10 mei 2010 19:41 #4732 door
Beantwoord door in topic Gebruikersgroep België
Zou prima zijn!

I'm in :-)
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
10 mei 2010 19:41 #4731 door
Beantwoord door in topic Gebruikersgroep België
Leuk !

Juli & september moet kunnen voor mij, maar voor wie nog ?
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
10 mei 2010 19:41 #4718 door
Gebruikersgroep België werd gestart door
Het is zover.... ook in België zal er actief gestart worden met gebruikersgroep(en), voorlopig regio Antwerpen gezien dit tamelijk centraal ligt voor elke BE-Joomla!-gebruiker.

De allereerste bijeenkomst voor een Joomla!-regiogroep in Antwerpen heeft echter nog geen datum. De voorziene locatie en datum zullen we zo snel mogelijk plaatsen. (zal vermoedelijk begin juni wordenà

Laat alvast weten als jullie interesse hebben om te komen. Ook wat jullie verwachten.
Dan kunnen we hier ook rekening mee houden wat grootte van zaal betreft. Post dit hieronder of gebruik het al gekende email-adres : Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
10 mei 2010 19:41 #4729 door
Beantwoord door in topic Gebruikersgroep België
Ik ben helemaal nieuw hier, maar wel geïnteresseerd in Joomla.
Net gestart met gebruik ervan (2.5.2) en wil wel wat leren.
Is de gebruikersgroep Antwerpen nog aktief ?

Zelf woonachtig te Berchem.
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
10 mei 2010 19:41 #4728 door
Beantwoord door in topic Gebruikersgroep België
Ik overweeg een Joomlacursus "templates bouwen" te gaan volgen in Apedoorn, maar Antwerpen zou net iets handiger zijn! Dus hou me maar op de hoogte van eventuele bijeenkomsten aub.
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
10 mei 2010 19:41 #4727 door
Beantwoord door in topic Gebruikersgroep België
ik had me eerder ingeschreven, maar zal er toch niet geraken. hopelijk volgende keer wel.
Discussie gesloten.
  • twin2daddy
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
10 mei 2010 19:41 #4726 door twin2daddy
Beantwoord door twin2daddy in topic Gebruikersgroep België
Zal er wer niet kunnen bijzijn. Hopelijk op de volgende.
Discussie gesloten.
  • Sander Potjer
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Sander is voorzitter van Stichting Joomla Nederland, de stichting voor de promotie en ondersteuning
Lees meer
10 mei 2010 19:41 #4725 door Sander Potjer
Beantwoord door Sander Potjer in topic Gebruikersgroep België
Ja, dat is het geval, zie www.joomlacommunity.eu/joomla-gebruikers...la-en-templates.html

Woensdag 20 oktober dus.

Joomla! ontwikkelaar @ Perfect Web Team - perfectwebteam.nl
PWT ACL voor Joomla maakt ACL in Joomla begrijpelijk! - [url=https://extensions.perfectwebteam.com/pwt
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
10 mei 2010 19:41 #4724 door
Beantwoord door in topic Gebruikersgroep België
Is er al een volgende datum vastgelegd?
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
10 mei 2010 19:41 #4723 door
Beantwoord door in topic Gebruikersgroep België
Goh, dat ik dit nu pas ontdek! Ik hoop dat er snel een volgende meeting volgt!
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena