Joomla!Dagen Afterparty - met Dokter Joomla!
ma 13 apr 2015 19.30 uur - 22.00 uur
Locatie: zpot - De Meern
Tja, wat doe je 'the day after' de Joomla!Dagen? Terugkijken, evalueren, ervaringen uitwisselen, bijpraten. Ben jij geweest? Wat vond je ervan? Welke presentaties heb je bijgewoond? Wil je erover vertellen?
Verder vanavond: Dokter Joomla! Lekker veel tijd om aandacht te besteden aan jouw probleem of vraag.
En wat is het 'Mobilegeddon'? Klinkt angstaanjagend. En op 21 april a.s. is het al zover...
Kortom... ik zou maar komen!
Meld je aan op
www.joomlacommunity.eu/joomla-gebruikers...t-dokter-joomla.html