Ma 1 dec 19:30 Café Bar le Duc

  • Hans Kuijpers
  • Onderwerp Auteur
  • Administrator
  • Administrator
  • Happy Frontend Developer
Lees meer
01 dec 2014 20:30 #10521 door Hans Kuijpers
Ma 1 dec 19:30 Café Bar le Duc werd gestart door Hans Kuijpers
Maandag 1 december 19:30 uur bijeenkomst van #jug073

De bijeenkomst wordt gehouden in Café Bar le Duc. Vanuit het station (waar je ook je auto parkeren kunt) wandel je richting centrum. Bij Douwe Egberts koffiecorner rechtsaf. Eerste rechts, tweede kroeg.

Meld je aan voor deze bijeenkomst , want bij te weinig aanmeldingen wordt de bijeenkomst geannuleerd.

De onderwerpen voor deze keer zijn de volgende:
  • Help mijn website is gehackt ... wat nu? - Peter Martin
  • stuur je idee in via Google Form
  • Dr. Joomla... jouw site sneller maken met de simpele stappen uit de presentatie.
  • dat bepaal jij...

Suggesties voor bijeenkomsten zijn altijd welkom. Stuur ze in via Google Form .

Na de bijeenkomst kan deze topic gebruikt worden om een kort verslag van de presentatie te plaatsen.

Abonneer je op deze topic om op de hoogte te blijven over deze bijeenkomst. Of meld je aan voor de nieuwsbrief . Nieuws zullen we via deze plek publiceren.

De bijeenkomsten worden afwisselend de eerste maandag of de eerste dinsdag van de maand ingepland.


Bericht toegevoegd op 1 december 2014 om 21:30
Vorige bericht was op 1 december 2014 om 19:55


Dr Joomla
Is er een mogelijkheid om J1.5 wachtwoorden te gebruiken / converteren voor een J2.5 site?
Je kunt het wachtwoord vanuit J1.5 kopiëren naar J2.5
De eerstvolgende keer dat de gebruiker inlogt zal het automatisch gewijzigd worden.
Mocht het niet werken zet dan in de nieuwsbrief naar alle gebruikers dat ze de optie wachtwoord vergeten gebruikt kan worden voor het opnieuw instellen van een wachtwoord. index.php?option=com_users&view=reset
Handige extensies voor het migreren van users en content zijn J2XML en ARRA User Migration.
- extensions.joomla.org/extensions/migrati...omla-migration/15807
- extensions.joomla.org/extensions/migrati...mport-a-export/21177

"Bij een eigen gemaakte component krijg ik een white screen.
Hoe kan ik dit oplossen / waar moet ik beginnen?
Debug info wordt bv. ook niet getoond.
Treed op bij life site en niet bij de ontwikkel omgeving op PC"

De error reporting van Joomla! en die van de server moeten geactiveerd worden, zodat je output krijgt.
.htaccess de volgende regels toevoegen:
php_flag display_errors on
php_value error_reporting -1

"Nieuw lettertype (TW Cen MT of Muli) in Joomla
Overide maken voor Jevents"

Voor het gebruik van een Google Fonts geeft Google een handige uitleg. www.google.com/fonts

Welk nieuwsbrief te gebruiken in Joomla? Ik heb nu Acymailing geinstalleerd maar krijg geen neiuwsbrief eruit
Acymailing en Mailchimp (te koppelen aan Joomla)
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
01 dec 2014 20:30 #10522 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Ma 1 dec 19:30 Café Bar le Duc
waarom wordt het bericht van Hans steeds maar herhaald?
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Administrator
  • Administrator
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Lees meer
01 dec 2014 20:30 #10523 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Ma 1 dec 19:30 Café Bar le Duc
Ik vind dit ook niet echt handig, zeker aangezien de eerstvolgende inhoudelijk een andere datum (1 december) heeft als de kop (2 december).
Voor degenen (zoals ik) die alles in één keer op gelezen willen zetten:
Ga naar forum.joomlacommunity.eu/forumdisplay.php?f=91
Klik bij Den Bosch dubbel op het firguurtje en alles staat op gelezen.


Bericht toegevoegd op 2 december 2014 om 10:38
Vorige bericht was op 2 december 2014 om 10:35


ik heb dat maar even aangepast

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Hans Kuijpers
  • Onderwerp Auteur
  • Administrator
  • Administrator
  • Happy Frontend Developer
Lees meer
01 dec 2014 20:30 #10524 door Hans Kuijpers
Beantwoord door Hans Kuijpers in topic Ma 1 dec 19:30 Café Bar le Duc
Jongens... deze chat hoort niet thuis in de samenvatting van deze topic.
Had effe een nieuwe topic gestart in het teamforum.

Ik heb gisteren, euh eergisteren, tijdens de JUG073 de data voor het hele jaar in het forum geplaatst.
Dat is handig... want dan hoef ik daar niet meer over na te denken.
De data zijn ook al vastgelegd bij de locatie zelf. Vergeet ik dat ook niet... werkt al een paar jaar zo.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena