JUG promo in Joomla! Community Magazine

  • Hans van der Meer
  • Onderwerp Auteur
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
13 feb 2017 08:23 #11781 door Hans van der Meer
JUG promo in Joomla! Community Magazine werd gestart door Hans van der Meer
In het Joomla! Community magazine komt sinds februari elke maand een klein overzicht van JUG's die een bijeenkomst hebben of die zich willen voorstellen. Zie hier de bijdrage van februari: magazine.joomla.org/item/3212-jug-round-up-february-2017

Het is dus voor JUG's mogelijk om hiervoor wat in te sturen. Hier een quote van Jenn Gress (lid van het Joomla! User Groups Team)

Jenn Gress
Ok, wonderful organisers...
I'm starting to gather little blurb/paragraphs for the March issue of the magazine. You can write about past meetings or future ones. Just keep in mind that the issue will be published around the beginning of March. You can tag me with your paragraph here or email it to [email protected] or you can PM me here in Glip.


Misschien dat er nog wat geinteresseerde gebruikersgroepen zijn die iets willen insturen? Zit je niet op Glip, dan kan je je hiervoor aanmelden. Als het goed is kan ik je toevoegen op Glip als ik je email heb.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena