Hoe kom ik van die waarschuwingen af?

  • Pieter Meijer
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • 'k Ben inmiddels de AOW-gerechtigde leeftijd voorbij, maar blijf actief in het vakgebied. D.w.z. mij
Meer
06 mei 2017 18:20 #12725 door Pieter Meijer
Hoe kom ik van die waarschuwingen af? werd gestart door Pieter Meijer
Ik heb een nieuwe template binnengehaald van Joomla24: Allerta. Na installatie krijg ik, als ik de template open, 80x de volgende twee regels te zien:
Code:
"[i]Warning: SimpleXMLElement::xpath(): Invalid predicate in D:\xampp2\apps\joomla\htdocs\libraries\joomla\form\form.php on line 1620[/i]
en
Code:
[i]Warning: SimpleXMLElement::xpath(): xmlXPathEval: evaluation failed in D:\xampp2\apps\joomla\htdocs\libraries\joomla\form\form.php on line 1620[/i]"
. Wat kan er de oorzaak van zijn dat deze waarschuwing 80 keer herhaald wordt (achter elkaar)? Ik heb geen idee wat er fout is in dat bestand; het bestaat wel.

Ik draai Joomla! 3.7 op localhost m.b.v. Xampp (PHP versie 7.1.2).

"Alles van waarde is weerloos" (Lucebert)
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
06 mei 2017 20:12 #12726 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Hoe kom ik van die waarschuwingen af?
Het lijkt er op dat de template niet geschikt is voor Joomla 3.7. Kijk eens of je met de standaard template Protostar de zelfde foutmeldingen krijgt, als dat goed gaat ligt het aan je gekozen template.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
17 mei 2017 17:05 #12931 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Hoe kom ik van die waarschuwingen af?
Allerta is een Joomla 3.x template. www.jwp24.com/free-joomla-templates/free...ve-joomla-3-template

Is een configuratiedingetje in je xxamp. Als je error reporting anders zet ben je die waarschuwingen kwijt denk ik.
Onderwerp is gesloten.
  • Pieter Meijer
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • 'k Ben inmiddels de AOW-gerechtigde leeftijd voorbij, maar blijf actief in het vakgebied. D.w.z. mij
Meer
17 mei 2017 17:14 #12933 door Pieter Meijer
Beantwoord door Pieter Meijer in topic Hoe kom ik van die waarschuwingen af?
Ik heb er geen last meer van nadat ik inderdaad in Xampp e.e.a. heb aangepast. :)

"Alles van waarde is weerloos" (Lucebert)
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena