553 Could not create file - Fout: Fatale bestandsoverdrachtfout

  • Rycks
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
30 nov 2017 12:30 #15669 door Rycks
Bij mij hetzelfde probleem. De maximum grootte al aangepast en hij blijft deze melding geven. Ook kan ik via FTP het bestand niet uploaden.
ik krijg daar de melding:
Antwoord: 553 Could not create file.
Fout: Fatale bestandsoverdrachtfout
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
30 nov 2017 14:14 #15670 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic 553 Could not create file - Fout: Fatale bestandsoverdrachtfout
Hoi Rycks, ik heb je bericht afgesplitst. We willen hier dat eigen problemen in een eigen topic geplaatst wordt. Dit om alles overzichtelijk te houden voordat een topic een soort van babbelbox wordt waar iedereen langs elkaar heet bericht.

Wellicht dat je je bericht wilt aanvullen met iets meer informatie?

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
01 dec 2017 05:04 #15679 door Patrick
Dit is een mailserver issue en heeft niets met joomla te maken. Je zou het best contact op kunnen nemen met de hostingprovider.

Zie onder:
A 553 email error is normally related to SMTP authentication not being used. Most mail servers require that you authenticate with a valid user on that system, before you're allowed to relay a remote message out.
Onderwerp is gesloten.
  • margriet
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • jksdfjsdlkfjsdklfs
Meer
01 dec 2017 09:36 #15683 door margriet
Lijkt me eerder een probleem met bestands-/maprechten en/of -eigenaar. FTP heeft niets met mail e maken. Maar wel handig om contact met je hoster op te nemen.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena