- Ontvangen bedankjes 0
Automatisch span element
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
30 nov 2017 14:47 #15671
door
Automatisch span element werd gestart door
Voor mijn stage heb ik een kleine vraag waar ik niet uit kom.
Hoe kan het dat er in Joomla tijdens het toevoegen van een pdf en aparte text (rechts naast het pdf- icoon) een automatisch span element word aangemaakt waardoor de text niet juist komt te staan?
Hoe kan het dat er in Joomla tijdens het toevoegen van een pdf en aparte text (rechts naast het pdf- icoon) een automatisch span element word aangemaakt waardoor de text niet juist komt te staan?
Discussie gesloten.
- Adjudant
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
30 nov 2017 21:18 #15676
door Adjudant
Beantwoord door Adjudant in topic Automatisch span element
Je kunt dat span element toch verwijderen? Of reageer ik nu te simpel?
Discussie gesloten.
- Patrick
-
- Gebruiker
-
- Joomla Enthousiasteling
Minder
Lees meer
- Berichten: 20
- Ontvangen bedankjes 1
01 dec 2017 05:00 #15678
door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Automatisch span element
Heb je daar een voorbeeld link van?
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
01 dec 2017 08:08 #15680
door
Beantwoord door in topic Automatisch span element
Ja dat wist ik al het is meer de vraag hoe het kan dat zo'n element er automatisch word geplaatst zonder dat ik het aanroepJe kunt dat span element toch verwijderen? Of reageer ik nu te simpel?
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
01 dec 2017 08:12 #15681
door
Beantwoord door in topic Automatisch span element
In het bestand zie je wat er door die span elementen gebeurd zonder ik ze aanroep (Een link heb ik helaas niet)Heb je daar een voorbeeld link van?
Discussie gesloten.
- Margriet
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
01 dec 2017 09:21 #15682
door Margriet
Beantwoord door Margriet in topic Automatisch span element
Weet je zeker dat je niet naderhand ergens nog handmatige opmaak toevoegt? Zo te zien gebruik je JCE editor PRO. Heb je daarvan wel de laatste versie? Normaal gesproken komt er alleen een span om de titel te staan.
Code:
<p>
<a href="pad/naar/bestand.ext" class="wf_file" title="titel"><img src="media/jce/icons/jpg.png" alt="jpg" class="wf_file_icon" style="border: 0px; vertical-align: middle; max-width: inherit;" /><span class="wf_file_text">Titel</span></a>
</p>
Discussie gesloten.
- Patrick
-
- Gebruiker
-
- Joomla Enthousiasteling
Minder
Lees meer
- Berichten: 20
- Ontvangen bedankjes 1
13 dec 2017 20:21 #15804
door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Automatisch span element
Ik denk dat je tekst kopieert vanuit word, deze geeft vaak extra info mee. In de editor zit ergens een knop die plakt zonder opmaak. Dit zorgt ervoor dat de extra info niet meekomt. Experimenteer daar eens mee.
Discussie gesloten.
- Arjan Booij
-
- Gebruiker
-
- -
Minder
Lees meer
- Berichten: 1
- Ontvangen bedankjes 0
13 jan 2018 15:25 #16013
door Arjan Booij
#Joomla omdat het zo leuk is.
Beantwoord door Arjan Booij in topic Automatisch span element
Je kunt in JCE instellen of hij deze tekens moet invoegen ja of nee.
Dit doe je in de algemene instellingen zie bijlage
Dit doe je in de algemene instellingen zie bijlage
#Joomla omdat het zo leuk is.
Discussie gesloten.