Zomerstop? Kennen we niet bij JUG Utrecht. Daarom gewoon weer een bijeenkomst op maandag 11 juli in De Meern. Uiteraard zijn Joomlers van andere JUG's ook welkom!
Deze keer een Dokter Joomla XXL, uitgebreid met een hoe-doe-jij-dat-nou. Dus een heel open avond waarop we het gaan hebben over technische dingen, maar bijvoorbeeld ook over nare klantvragen of juist leuke klantvragen of... of... of....
Meer informatie en aanmelden:
www.joomlacommunity.eu/joomla-gebruikers...kter-joomla-xxl.html
Het verslag van de vorige bijeenkomst vind je hier:
www.joomlacommunity.eu/nieuws/gebruikers...dd-13-juni-2016.html
Tot ziens bij JUG Utrecht,
Lex Reurings