Ongewenste links en dubbele url's naar foutpagina 404

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
04 mrt 2019 19:18 #19057 door Gast
Inderdaad, als ik alles even op de standaard template zet heeft hij geen links op die pagina.
Wat kan ik eventueel doen in de template waar hij wel die links aanmaakt?
Alvast bedankt!
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
04 mrt 2019 20:25 #19058 door Rondeb
Zijn alle modules ook geladen als je de standaard joomla template gebruikt?

Groeten Ron


Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
07 mrt 2019 12:36 #19067 door Gast
Nee, er wordt bijna niets meegeladen, zelfs het menu staat bij gebruik standaard template en wordt niet weergegeven. Als ik de pagina url ( bv. lid-worden)handmatig ingeef kom ik er wel op terecht en is de link die hij over de tekst gemaakt heeft weg. Zie:
www.intercoiffure.be/index.php/nl/lid-worden
Kan ik de site op een manier testen hoe dit komt? Als ik de foutmelding aanzet geeft hij geen enkele foutmelding.
Alvast bedankt!

Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
07 mrt 2019 12:58 #19068 door Rondeb
Hallo,

op je homepage is het probleem niet....

Wat je kunt doen is de tekst die je gebruikt op www.intercoiffure.be/index.php/nl/lid-worden deze op je homepage zetten.

En dan kijken of het probleem zicht dan ook voordoet op je homepage.

Kom je er niet uit dan kan je me altijd pm sturen.

Ik ga even verder met klussen tot straks.

groeten Ron :)
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
07 mrt 2019 13:04 #19069 door Gast
Dag Ron, Heel erg bedankt voor de snelle reactie, het probleem zit echter niet alleen op deze pagina. Ook op de homepagina heeft hij extra links aangemaakt die telkens naar diezelfde url wijzen.
Zie oa. sidecol Intercoiffure kapsalons www.intercoiffure.be/index.php/nl/ In deze plugin kan ik helemaal niets vinden om die extra links te verwijderen.

alsook op de www.intercoiffure.be/index.php/nl/contact staat het hele contactformulier in deze link en nu geeft Chronoform ook een invalid installation wat ik ook nog moet bekijken. Heb je eventueel ook een tip voor een alternatief contactformulier?
Alvast bedankt!
Mvg Els
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
07 mrt 2019 16:23 #19070 door Rondeb
Hoi hoi,

zoals Magriet ook zegt de site kan gehackt zijn.

Maar we zijn er achter dat het misschien in de template zit omdat je bij een standaard template zonder geladen menu en modules het wel goed is. Wat je kan doen is met een standaard joomla template alle modules + menu proberen te laten laden zo kun je uitsluiten of het 100% in de template zit of dat een of andere module de boosdoener is.

Succes ermee.

Groeten Ron
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena