Ik ben de inloggegevens van mijn gehackte site kwijt

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
25 mrt 2019 08:58 #19130 door Gast
Hallo,
vrienden van mij hebben een tijdje geleden een site (Joomla) voor mij gemaakt. De site werd gehackt en ik heb er niets meer mee gedaan. Ik wil de site nu weer gebruiken, maar mijn vrienden en ik kunnen het wachtwoord en gebruikersnaam nergens meer vinden. Hoe kan ik die terugvinden? We hebben alleen de naam van de site nu.
Bedankt.
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
25 mrt 2019 09:10 #19131 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Ik ben de inloggegevens van mijn gehackte site kwijt
Als je nog database toegang hebt (via je hoster) dan kan je dit nog regelen:
docs.joomla.org/How_do_you_recover_or_re...admin_password%3F/nl

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
25 mrt 2019 09:25 #19133 door Gast
Bedankt Hans. Ik had Greenhost als provider maar nu niet meer. Ik heb totaal geen verstand van deze materie; ik zal mijn vrienden vragen. De link komt nog wel van pas denk ik.
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
25 mrt 2019 09:44 #19134 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Ik ben de inloggegevens van mijn gehackte site kwijt
Dag Usha,

Je hebt deze vraag al eens gesteld via de mail. Ik heb toen gezegd dat je vragen op het forum moet stellen, en dat heb je nu gedaan. Je hebt toen wel de naam van je domein genoemd (is nu ook beter van niet).
Daarnaast gaf ik via de mail als antwoord: "Ik kan je in ieder geval vertellen dat beide genoemde domeinnamen nog vrij zijn, dus niemand heeft ze geregistreerd. Als je er niet voor betaald hebt, zullen de domein-registraties ook verlopen en komt het domein vrij."

Wat je nu moet doen is de domeinnaam registreren en zorgen voor een nieuwe website.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
25 mrt 2019 10:21 #19135 door Gast
Beste Martijn,
bedankt voor je antwoord. Ik zal de domeinnaam opnieuw registreren. Wat ik jammer vind is dat ik de website niet meer kan gebruiken; ik was in de veronderstelling dat ik die nog zou kunnen gebruiken. Mijn vrienden hadden mij gezegd dat dat wel het geval is. Maar goed als het niet kan dan weer ik dat nu in ieder geval.
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
25 mrt 2019 11:07 #19136 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Ik ben de inloggegevens van mijn gehackte site kwijt
Als er geen back-up is zal je de site opnieuw moeten maken. Een hostingpartij zal in het algemeen van partijen die geen afnemer meer zijn van producten geen gegevens bewaren.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
25 mrt 2019 11:09 #19137 door Gast
Dank je, ik ga kijken of mijn vrienden of Greenhost een back-up hebben. Anders nieuwe site laten bouwen.
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
25 mrt 2019 12:57 #19138 door Rondeb
Hebben die vrienden van je geen back-up van je site?

De sites die ik heb gemaakt heb ik van allen een backup op externe schijf dus als het mis gaat bij de hosting kan ik nog terugvallen op die backup.

Succes ermee.

groeten Ron :)
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
25 mrt 2019 13:56 #19139 door Gast
Hoi Ron,

nee helaas er is geen back up. Jammer maar ik zal een nieuwe site moeten laten maken.
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
25 mrt 2019 14:31 #19140 door Rondeb

nee helaas er is geen back up. Jammer maar ik zal een nieuwe site moeten laten maken.


Dat is minder nou succes ermee :(

Groeten Ron
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena