pictogram verwijderen

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
21 mrt 2020 11:03 #20920 door Gast
pictogram verwijderen werd gestart door Gast
Opeen zit ik met een edit pictogram in een nieuw gemaakt artikel die zich ook 'live' laat zien ik en heb gen idee waar dat vandaan komt. Nooit eerder gezien.
Mogelijk dat het iets te maken heeft met de PageBuilder maar daar begrijp ik ook al weinig van. Hoe krijg ik die knop weg?
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Wim Houtman
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik maak, onderhoud en optimaliseer met heel veel plezier Joomla websites voor iedereen onder de naam
Meer
21 mrt 2020 11:08 #20921 door Wim Houtman
Beantwoord door Wim Houtman in topic pictogram verwijderen
Dat icoon zie je als je bent ingelogd op de front. Log eerst uit.
Plak dit achter je domein naam en tld slash dwz www jouwdomein nl en plak er /index.php?option=com_users&view=login

achter, dan zie de uitlog button. Als je al bent uitgelogd zie je het inlog form.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
21 mrt 2020 11:26 #20922 door Gast
Beantwoord door Gast in topic pictogram verwijderen
Dat gedaan hebbende en het inlogform (ook nieuw voor mij) krijg ik een 404 error
Waarom het ik dat picto nog nooit eerder gezien?
Onderwerp is gesloten.
  • Wim Houtman
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik maak, onderhoud en optimaliseer met heel veel plezier Joomla websites voor iedereen onder de naam
Meer
21 mrt 2020 11:34 #20923 door Wim Houtman
Beantwoord door Wim Houtman in topic pictogram verwijderen
Via de /administrator kun je ook uitloggen afdwingen. Daar zie je alle ingelogde gebruikers staan. Bij degene waar website achter staat kun je op de rode button met wit kruis klikken.
Onderwerp is gesloten.
  • Wim Houtman
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik maak, onderhoud en optimaliseer met heel veel plezier Joomla websites voor iedereen onder de naam
Meer
21 mrt 2020 12:10 #20925 door Wim Houtman
Beantwoord door Wim Houtman in topic pictogram verwijderen
Het gaat om een subfolder van de site begrijp ik. Dan moet die subfolder ook in de url staan. Zie PB voor de url
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
21 mrt 2020 13:33 #20927 door Gast
Beantwoord door Gast in topic pictogram verwijderen
Wat ik niet begrijp is dat ik nog nooit een login formulier heb gebruikt in Joomla (wel met die recente pagebuilder die met het template mee kwam) terwijl ik de afgelopen jaren al heel wat joomla websites heb gebouwd. Maar dit heb ik nog nooit gezien .
Zelfs als ik een artikel in joomla schrijf (dus niet met de PB) kom dat pictogram ook in beeld. Ik raak er van in de war omdat ik niet begrijp waar dat vandaan komt.
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
21 mrt 2020 16:09 #20929 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic pictogram verwijderen
Middag,

heb je een link naar een van de artikelen waar wij het pictogram kunnen zien

Groeten,

Ron :)
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
21 mrt 2020 18:09 #20932 door Gast
Beantwoord door Gast in topic pictogram verwijderen
Helaas niet. Excuus. Ik heb een backup gedaan naar drie dagen geleden en nu is het weg.
Die PageBuilder kent een frontend editor, dus ik vermoed(?) dat het daar vandaan komt.
Dat ding is geïntegreerd in Joomla en voor mij volslagen nieuw. Nu heb ik wel contact met de support afdeling maar dat gaat ook maar in een slakkengangetje.
Het oorspronkelijke template (wat ik behoorlijk gesloopt heb) komt hier vandaan: ltheme.com/project/lt-charity-free-joomla-charity-template/
Niet wetend (of niet opgelet) dat daar die PageBuilder in geÏntegreerd was. Het was mij vooral te doen om het horizontale menu en de de prachtiger slider.
Dit is het geworden: www.adviesraadwesterwolde.nl/proeftuin/
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
21 mrt 2020 18:27 #20933 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic pictogram verwijderen
Mooi dat je een back-up had en dat je daar op kon terugvallen.

Site ziet er goed uit succes met de opbouw.

Vriendelijke groeten,

Ron :)
Onderwerp is gesloten.
  • Wim Houtman
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik maak, onderhoud en optimaliseer met heel veel plezier Joomla websites voor iedereen onder de naam
Meer
21 mrt 2020 21:09 #20936 door Wim Houtman
Beantwoord door Wim Houtman in topic pictogram verwijderen
Ik heb die pictogram nooit gezien en dat is maar goed ook, anders kan iedereen het artikel veranderen. Of ik heb vanmiddag gekeken toen de backup al was terug gezet, dat zou ook nog kunnen. Misschien is het inderdaad iets van die pagebuilder omdat ze het handig vonden (dan hoef je niet én in de administrator én apart op de frontend in te loggen). Maar niet geregistreerden, publiek mag die pictogram nooit zien. Kan mij niet voorstellen dat zoiets in de extensie verkeerd is ingebouwd. In dat geval mogen de alarmbellen hard gaan rinkelen.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena