pictogram verwijderen

  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
21 mrt 2020 21:46 #20938 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic pictogram verwijderen
Wanneer ik onderstaande 3 opties aanzet bij een menu item en een artikelen dan krijg ik het icoon wel te zien bij mij.

In Frontend zie ik dus deze opties.

Dus misschien heeft TS deze opties per ongeluk geactiveerd.

Groeten Ron :)
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
21 mrt 2020 22:00 #20939 door Gast
Beantwoord door Gast in topic pictogram verwijderen
Nee, deze opties staan niet geactiveerd, niet voor het terugzetten van de backup en ook niet erna. Met dan tandwieltje kan ik inloggen om artikelen te bewerken. Dus het moet haast wel iets van de SPbuilder zijn.
Hoe dan ook, ik ben het nu gelukkig kwijt. De indexpagina met slider laat ik over aan de pagabuilder en de menu's en artikelen gewoon in Joomla zoals ik gewend bent. Dank voor jullie support.
Onderwerp is gesloten.
  • Wim Houtman
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik maak, onderhoud en optimaliseer met heel veel plezier Joomla websites voor iedereen onder de naam
Meer
21 mrt 2020 22:20 #20940 door Wim Houtman
Beantwoord door Wim Houtman in topic pictogram verwijderen

Met dan tandwieltje kan ik inloggen om artikelen te bewerken. Dus het moet haast wel iets van de SPbuilder zijn.

Nee dat tandwieltje zie je als je bent ingelogd op de frontend, dat hoort standaard bij Joomla. Wat Rondeb opmerkt kan inderdaad ook nog, dat heb ik ook wel eens gezien op een website, erg verwarrend voor bezoekers vind ik. Dat is hetzelfde tandwieltje. Maar het is opgelost begrijp ik
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
22 mrt 2020 08:14 #20941 door Gast
Beantwoord door Gast in topic pictogram verwijderen
Het is inderdaad erg verwarrend, maar ik heb het nu anders opgelost. Van de SPBuilder gebruik ik nu alleen de indexpagina en de menustrtuctuur. De pagina' s die met de Builder worden gemaakt doen ook al niet wat ik wil wat lettertype en afstand betreft, dus die vervang ik nu door 'gewone artikelen' en dat ziet er nu goed uit. En krijg ik wat ik graag wil. Een week verkloot met onbekende problemen, maar nu kan ik weer verder :)

Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena