update van 2.5.11.

  • hans
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
23 mrt 2020 13:50 #20957 door hans
update van 2.5.11. werd gestart door hans
Beste gebruiker,

Kan iemand mij helpen met de volgende vraag:
Wat is er voor nodig om mijn versie van 2.5.11 van www.loopbaantoekomst.nl te updaten/migreren naar de nieuwste joomla versie en er voor te zorgen dat die ook responsive is?

mvrgr

hans
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
23 mrt 2020 15:02 #20958 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic update van 2.5.11.
Hallo Hans,

neem eens een kijkje op deze site.

Om responsieve te zijn moet je een nieuwe template/layout die je nu hebt is er niet geschikt voor.
De template maker waar je huidige template hebt gekocht heeft ook dus zeer mooie responsieve templates.

Maar er zijn zoveel aanbieders zowel gratis als betaald.

Wanneer je nog meer vragen hebt dan horen we het wel.

groeten Ron :)

Onderwerp is gesloten.
  • Robert
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
24 mrt 2020 07:50 #20967 door Robert
Beantwoord door Robert in topic update van 2.5.11.
Ter aanvulling op de reactie van Ron, als je hulp nodig hebt bij het omzetten kun je in dit forumdeel dit forumdeel een verzoek plaatsen.

Yolknet - all for web
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
24 mrt 2020 16:20 #20970 door Fred
Beantwoord door Fred in topic update van 2.5.11.
Hoi, als je hulp wil hiervoor dan kan ik je wel helpen. Je krijgt hiervoor geen factuur van mij! Wel mag je als je dit wil een donatie doen op mijn foundation. Zie: www.ifred.nl
Je kan een reageren via PM van dit portal of je kan het contact formulier op mijn website invullen: www.ifred.nl/contact
Groet,
Fred


Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena