Hamburger menu Joomla

  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
28 feb 2021 11:35 #22549 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Hamburger menu Joomla
Ik denk toch dat je met het maken van meertalig menu misschien een stapje heb overgeslagen
normaal zie op zo site niet alle beide hoofdmenu;s in beeld maar vaak een module met
taalselectie vlaggetjes of zo .
Dus heb je zoiets als dit gedaan ? meertalig site maken

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Wim Houtman
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik maak, onderhoud en optimaliseer met heel veel plezier Joomla websites voor iedereen onder de naam
Meer
08 mrt 2021 11:32 #22615 door Wim Houtman
Beantwoord door Wim Houtman in topic Hamburger menu Joomla
Na een klik op een vlaggetje van een andere taal dan waar je naar kijkt gaat de link naar de homepage wat een teken is dat de taal associaties niet staan ingeschakeld. Of dat iets te maken heeft met de weergave van twee menu's zou kunnen, maar weet ik niet zeker. In ieder geval moet je dat ook regelen. Daar ben je wel even mee bezig dus probeer dat eens met de home page ( weet niet zeker of dat eerst moet) plus één menu item.

update: je gebruikt sp pagebuilder. Hier een video hoe meer talen in pagebuilder
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
09 mrt 2021 16:58 #22629 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Hamburger menu Joomla
Ik denk dat je misschien een stap hebt gemist bij het maken van een meertalig menu
Onderwerp is gesloten.
  • Ron
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
10 mrt 2021 09:38 #22642 door Ron
Beantwoord door Ron in topic Hamburger menu Joomla
Goedemorgen Oliver

Het vreemde is dat het hamburger menu wel werkt op alle andere Nederlandse pagina’s behalve op de hoofdpagina
Onderwerp is gesloten.
  • Ron
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
17 mrt 2021 10:27 #22694 door Ron
Beantwoord door Ron in topic Hamburger menu Joomla
:p Hamburger menu scrollt niet, alleen op de Nederlandse homepage. www.Mirtos.eu
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena