AVG Privacy module/plugins

  • Pieter Meijer
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • 'k Ben inmiddels de AOW-gerechtigde leeftijd voorbij, maar blijf actief in het vakgebied. D.w.z. mij
Meer
02 mei 2021 10:41 #22808 door Pieter Meijer
AVG Privacy module/plugins werd gestart door Pieter Meijer
Heb inmiddels de Privacy plugin/module geïnstalleerd. Alles wijst zich keurig vanzelf en het ziet er goed uit.
Maar zodra ik m'n eigen gegevens wil opvragen/inzien, dan werkt er kennelijk iets niet.

Zodra ik op het menu-item "Dien een verzoek in" klik, krijg ik het scherm waarin ik m'n e-mailadres moet vermelden en de keuze maken of ik mijn gegevens wil exporteren of verwijderen.
Ik kies uiteraard voor "Exporteren" zie dan de volgende pop-up mededeling:
"Informatie
Uw informatieverzoek is aangemaakt. Voordat het verwerkt kan worden, moet u dit verzoek controleren. Er is een e-mail verzonden naar uw adres met aanvullende instructies om de verificatie te voltooien.
"

En daarna gebeurt er dus niks. Ik ontvang de beloofde e-mail niet, terwijl ik alle instellingen correct heb staan inclusief die e-mail verzending: "Mail verzenden ingeschakeld".

Help.....? :(

"Alles van waarde is weerloos" (Lucebert)
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
02 mei 2021 12:07 #22809 door Leen
Beantwoord door Leen in topic AVG Privacy module/plugins
Komt de Mail niet per ongeluk in de spam box binnen ?

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
04 mei 2021 08:53 #22811 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic AVG Privacy module/plugins
En, om te vinden waar het aan ligt: Als je bijvoorbeeld Registratie aan zet, krijg je dan wel een mail?

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena