Foutmelding in webshop *

  • Cleaningexperts
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
10 mei 2021 09:22 #22827 door Cleaningexperts
Foutmelding in webshop * werd gestart door Cleaningexperts
Goede dag,

Kan u mij helpen:
Krijg volgende vermelding bij “verkopen deze dag: be.slit is not a function.
De verkopen per dag worden niet meer weergegeven.
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
10 mei 2021 13:10 #22828 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Foutmelding in webshop *
Als ik er vanuit mag gaan dat je gebruikersnaam ook de website URL ongeveer is (is inderdaad een Joomla site) dan zie ik dat jullie een sterk verouderde versie (twee jaar oud) van Joomla gebruiken. Dat zou een oorzaak kunnen zijn. De huidige versie is 3.9.26.

Let op, gezien het een webshop is zou updaten eerst lokaal getest moeten worden want je wilt niet dat je webshop offline raakt door een probleem bij het updaten.

Als ik zoek op de foutmelding dan lijkt het er op dat het deze melding zou moeten zijn "b.split is not a function".
Hier houd het voor mij op, dit ligt niet in mijn expertise. :)

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
10 mei 2021 13:37 #22829 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Foutmelding in webshop *
Gezien de oude versie van Joomla zullen de geïnstalleerde versies van de extensies ook wel verouderd zijn. Dit geeft veiligheidsrisico's.
Het kan ook zijn dat de hoster inmiddels een nieuwere versie van PHP heeft geïnstalleerd, waardoor deze verouderde Joomla en verouderde extensies niet meer goed werken.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
  • Wim Houtman
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik maak, onderhoud en optimaliseer met heel veel plezier Joomla websites voor iedereen onder de naam
Meer
18 mei 2021 15:12 #22850 door Wim Houtman
Beantwoord door Wim Houtman in topic Foutmelding in webshop *
Onderaan de site staat wecre8it.be Vraag het hen eens.
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
26 jul 2021 19:19 #22983 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Foutmelding in webshop *
Hoi, Als je wil kan ik je website up to date maken en wellicht ook een frisse vormgeving voor je neerzetten.
Dit doe ik gratis, je krijgt geen factuur! Wel is het verzoek een donatie over te maken op mijn foundation.
zie: www.ifred.nl
Aldaar vind je een contactformulier waarmee je contact met mij kan zoeken.

groet,

Fred

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena