Hoe kan ik aangeven dat mijn extensies wel voldoen?

  • edthenet
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
03 sep 2021 05:39 #23104 door edthenet
Ik heb een aantal extensies ontwikkeld voor Joomla!. Ze maken gebruikt van het Joomla! update mechanisme, dus op mijn server heb ik gegevens staan over al deze extensies en de versies die beschikbaar zijn. Ik heb de extensies allemaal getest op J4 en goed bevonden. Wanneer ik echter een upgrade wil uitvoeren staan mijn extensies in het kader "Update-informatie niet beschikbaar" en wanneer ik wat meer details wil weten geeft hij aan dat er geen "Geen informatie over compatibiliteit" aanwezig is. Nu ben ik al dagen aan het zoeken hoe of waar ik kaan aangeven dat mijn extensies compatible zijn en dat ze zonder risico kunnen worden meegenomen naar Joomla! 4.

Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen of waar ik dit soort informatie kan vinden.
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
03 sep 2021 08:10 #23105 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Hoe kan ik aangeven dat mijn extensies wel voldoen?
Ik ben geen programmeur, maar zou het niet kunnen door in de xml van de extensie aan te geven version="4.0"?

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
03 sep 2021 08:29 #23106 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Hoe kan ik aangeven dat mijn extensies wel voldoen?
Ik zie nu dat een pakket dat geschikt is voor Joomla 4 (Akeeba Backup) dat ook niet zo staat.
Ik zie wel dat bij de update server staat: <targetplatform name="joomla" version="4\.0"/>

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
  • Arjan Booij
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • -
Meer
03 okt 2021 11:36 #23205 door Arjan Booij
Beantwoord door Arjan Booij in topic Hoe kan ik aangeven dat mijn extensies wel voldoen?
[quotePost id="23105"]Ik ben geen programmeur, maar zou het niet kunnen door in de xml van de extensie aan te geven version="4.0"?[/quotePost]

Je moet het in de update xml neerzetten.
docs.joomla.org/Deploying_an_Update_Server
Of kijk eens naar een extensie die het al heeft en bekijk de xml wat daarbij de joomla versie staat.
<targetplatform name="joomla" version="((3\.(12|11|10|9))|(4\.(0|1|2|3|4|5)))"/>

#Joomla omdat het zo leuk is.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena