Hoe verwijder ik grote aantallen sex berichten in één keer ?

  • rvdmark
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • beschrijving
Meer
14 dec 2021 13:39 #23465 door rvdmark
sinds een paar weken loopt het gebruikersbeheer van mijn site vol met sexberichten.
Is er een mogelijkheid om die zgn gebruikers in één handeling te verwijderen?
Ik ben pagina voor pagina begonnen, maar het zijn er inmiddels tientallen geworden
en het verwijderen ervan is niet echt plezierig werk.
Heeft iemand een oplossing ?
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
14 dec 2021 13:59 #23466 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Hoe verwijder ik grote aantallen sex berichten in één keer ?
Je kunt rechts bij Gebruikers bovenaan de lijstgrootte instellen (op bijvoorbeeld 200).
Daarna kun je bovenaan naast "Naam" het vinkje aanklikken.
Desnoods nu de gebruikers die niet weg moeten aanklikken zodat ze niet meer geselecteerd zijn en daarna op "Verwijderen" drukken.
Of bedoel je dat niet?

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • rvdmark
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • beschrijving
Meer
15 dec 2021 12:09 #23481 door rvdmark
Hallo Martijn
Ik was er al mee bezig, maar deed het per pagina. Met jouw suggestie van de lijst grootte ging het uiteraard een stuk sneller. Alle berichten zijn nu verwijderd. Maar ik snap niet hoe ze er op gekomen zijn. Ik heb geen inlog mogelijkheid
op de site. Deze is maar voor een beperkt aantal mensen gemaakt. Kan ik nog iets doen om zulke berichten te weren ?
Dank voor de beantwoording.
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
15 dec 2021 14:27 #23482 door Fred
@rvdmark,

1) Zorg er voor dat een firewall hebt geïnstalleerd waarmee je ook ip adressen kan blokken. Bijvoorbeeld de Firewall van RSJoomla (kost maar 5 tientjes) en werkt eenvoudig en prima.

2) Installeer de gratis versie van adminexile op je Joomla! site en verzin een token naam. Je kan dan alleen nog maar inloggen in de administrator als je het token meegeeft in de URL (bv. www.pietpuk.nl/administrator/index.php?token=GEHEIM ).

Fred

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
  • margriet
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • jksdfjsdlkfjsdklfs
Meer
15 dec 2021 15:42 #23483 door margriet
Als je ongewenste gebruikers (neem tenminste aan dat je dat bedoelt met berichten?) hebt, dan heb je dus gebruikerregistratie aan staan. Anders kan het niet.
Discussie gesloten.
  • rvdmark
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • beschrijving
Meer
24 dec 2021 13:35 #23534 door rvdmark
Dank allemaal voor jullie reactie. Ik kan er mee verder!
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena