Wie wil er met me sparren over een nieuw op te zetten website?

  • Frits van Leeuwen
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik gebruik sins kort Joomla 5.0.0Alpha3. Hiervoor altijd Joomla 3.x gebruikt. En heb een beetje naar
Meer
03 aug 2023 22:06 #25495 door Frits van Leeuwen
Hallo allemaal,

Ik zoek iemand die met me sparren over een website die ik wil opzetten. De basis zet ik nu langzaam in een lokale Joomla 5.0.0Alpha3. En ik probeer de updates bij te houden. Ik heb gekozen voor Joomla omdat ik daar al ervaring mee heb. Ik heb geen zin in een snelle migratie, dus vandaar dat ik voor Joomla 5 heb gekozen.

Ik heb een paar ideeën die ik in Joomla wil uitvoeren.
  • Ik wil mijn site laten bezoeken en de bezoekers uittenodigen om lid te worden.
  • Leden kunnen artikelen met een afbeelding toevoegen.
  • Leden kunnen gratis een rapport (Waar een aantal artikelen op staan) genereren en eventueel printen of naar een PDF zetten. NIet leden kunnen dit ook, maar tegen een kleine vergoeding.

Als dit allemaal is gelukt, wil ik kijken of dat ik afbeeldingen kan combineren en daar wat lijnen op zetten. Vervolgens wil ik dat de leden dit kunnen toevoegen aan hun tekst, i.p.v. een eigen afbeelding te plaatsen.

Om vast een tipje van de sluier prijst te geven, de website draait om sport. Ik wil dan ook dat leden worden onderverdeeld in de verschillende sporten.

Alle suggesties zijn welkom.

Met vriendelijke groet,
Frits van Leeuwen
Discussie gesloten.
  • Ernestine Townsend
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • I want to join to learn more from everyone in the forum
Meer
16 aug 2023 00:17 #25509 door Ernestine Townsend
Beantwoord door Ernestine Townsend in topic Wie wil er met me sparren over een nieuw op te zetten website?
misschien is 1 persoon niet genoeg voor een uitgebreide website, je zou het met het team moeten doen, het zal veel beter zijn, ik en een ontwikkelaar op een website hebben samengewerkt en de problemen werden heel goed snel opgelost

edit hvdmeer: linkje verwijderd :)
Discussie gesloten.
  • Frits van Leeuwen
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik gebruik sins kort Joomla 5.0.0Alpha3. Hiervoor altijd Joomla 3.x gebruikt. En heb een beetje naar
Meer
24 aug 2023 17:27 #25526 door Frits van Leeuwen
Beantwoord door Frits van Leeuwen in topic Wie wil er met me sparren over een nieuw op te zetten website?
Johnvippro, bedankt voor je bericht.
Ik begrijp dat je me adviseerd om het met een groter team te gaan doen. Toch op dit moment durf ik er nog niet te veel geld in te steken. Het kopen van modules zal waarschijnlijk wel nodig zijn. Maar om geld in een team te steken durf ik op dit moment nog niet.

Ik heb een idee, dat wil ik eerst lokaal opbouwen. En als ik er het nodige data heb opgebouwd en het werkt zo als ik wil, ga ik het online gooien.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena