Website gehackt - hoe te herstellen *

  • erikS
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
06 jan 2016 18:47 #3986 door erikS
Website gehackt - hoe te herstellen * werd gestart door erikS
Helaas is mijn site recentelijk gehacked volgens mij provider. ::cry::
Deze adviseert mij nu om niet alleen Joomla opnieuw te installeren maar ook om de bestaande database niet meer te gebruiken.

Is er ook een mogelijkheid om de teksten van de diverse pagina's leesbaar uit de database te halen zodat ik deze met knippen en plakken weer in de nieuwe joomla versie kan zetten
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
06 jan 2016 18:47 #3987 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Website gehackt - hoe te herstellen *
Hallo,

je kan met J2XML artikelen overzetten en leden als je nog toegang hebt tot je backend?

Om welke joomla versie gaat het?

Extensie redMIGRATOR is er ook die doet ook menu items overzetten als ik het goed heb.

Maar als je niet veel menu items hebt enz enz zou ik kiezen voor J2XML.

Groeten Ron :D
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
06 jan 2016 18:47 #3988 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Website gehackt - hoe te herstellen *
Hoi erikS, ik heb je post even uit het tipsonderwerp verplaatst naar een eigen topic. Dat is wat handiger om juiste reacties te krijgen.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • erikS
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
06 jan 2016 18:47 #3989 door erikS
Beantwoord door erikS in topic Website gehackt - hoe te herstellen *
Allemaal bedankt voor de tips. De website is meteen offline gehaald door mijn Host. Ik heb nog wel een aantal back-up maar die durf ik nu niet meer te gebruiken. Mede doordat mijn host aangeeft dat er ook met de database gerommeld kan zijn en ik die beter ook niet kan gebruiken.
Omdat de site toch aan een update toe was en ik dus enkel de teksten uit de oude site nodig heb om te gebruiken zoek ik dus een manier om deze (snel) uit de database te halen.
Dan kan ik de site vanaf scratch opnieuw bouwen (wel een hoop werk, maar dan weet ik zeker dat hij "schoon" is) zonder dat ik zelf de teksten weer moet (her)schrijven.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
06 jan 2016 18:47 #3990 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Website gehackt - hoe te herstellen *
The best is only the latest backup is. The word hacker hacked but not delete anything, okay then he
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena