2.5 joomla backhand beveiligen

  • john01
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
26 sep 2015 20:33 #5670 door john01
2.5 joomla backhand beveiligen werd gestart door john01
Ik wil mijn backhand van joomla 2.5 beveiligen door middel van een htaccess bestand.

Ik heb het volgende al gedaan in het .htaccess bestand
Code:
AuthGroupFile /dev/null AuthType Basic AuthUserFile /home/pluitketel/domains/ok-feiten.nl/.htpasswd/public_html/administrator/.htpasswd AuthName "administrator" require valid-user
Nadien heb ik een .htpasswd bestand aangemaakt met daarin het paswoord
Code:
okfeit:&^&^&jkblTGb

Goed dat blijkt wel allemaal te werken, echter zit mij iets dwars, en dat is alsnog de toegang tot de folder /administrator. Dus ik dacht slim te zijn om in de .htaccess bestand de volgende code erin te plaatsen
Code:
<Limit GET POST> order deny,allow deny from all allow from 77.175.875.015 </Limit>

Niet echt, wordt naar de voorpagina geleid, dus dan maar op de manier erin geplaatst.
Code:
order deny,allow deny from all allow from 77.175.875.015

Ook niet wederom naar de voorpagina geleid. Toen heb ik van stap 1 herhaald in het bestand .htpasswd
Code:
<Limit GET POST> order deny,allow deny from all allow from 77.175.875.015 </Limit>

Ook niet wederom voorpagina van de website. dan maar proberen in de .htpasswd
Code:
order deny,allow deny from all allow from 77.175.875.015
Oky ik gefe het op, gezien dat ik het nu even niet meer begrijp dat als ik mijn IP nummer opgeef, behoort hij mij toe te laten. In alle gevallen dus niet.

De bedoeling is dus dat ik alleen toegang heb tot de folder /administrator
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
26 sep 2015 20:33 #5671 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic 2.5 joomla backhand beveiligen
Is je ip-adres wel vast?
Je realiseert je dat het ip-adres waar je dit bericht mee plaatst anders is als dat wat je nu als voorbeeld geeft (kan ik als beheerder hier zien:D).

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena