Geblokkeerde site

  • john078
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
09 jan 2017 09:25 #11264 door john078
Geblokkeerde site werd gestart door john078
Ik heb een tijdje geleden site voor een vriendin gemaakt met Joomla. Zij melde mij dat ze die site niet kon bezoeken omdat Norton dat blokkeerde. Heb een nieuwe site gemaakt en weer hetzelfde probleem. Beetje vreemd, want ik heb voor ik de installatie uitvoerde haar eerst naar het installatie scherm laten kijken en dat gaf geen meldingen. Ik heb de site geinstalleerd, nieuwe database, andere wachtwoorden etc. en het probleem duikt weer op.

Norton Safe Web has analyzed kristaphotography.nl for safety and security problems. Below is a sample of the threats that were found.
Summary

Computer Threats: 34
Identity Threats: 0
Annoyance factors: 0
Total threats on this site: 34
The Norton rating is a result of Symantec's automated analysis system. Learn more.
The opinions of our users are reflected separately in the community rating on the right.


Heb verschillende online cheks gedaan en geen enkel probleem gevonden.
Iemand een idee wat dit veroorzaakt?

John
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
09 jan 2017 09:34 #11266 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Geblokkeerde site
Hoi John. Als ik je website via sitecheck.sucuri.net bekijk geeft deze aan dat kristaphotography.nl geblacklist is. De check geeft verder geen malware oid aan. Is de website onlangs of langer geleden gehackt geweest?

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
09 jan 2017 12:53 #11268 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Geblokkeerde site
Wat ik vreemd vind is dat ik gewoon website kan bekijken en mijn scanner meld niks.
tevens lijkt meer op een probleem van norton want als ik het zelfde doet als Hans dan
zie ik dat alleen norton site blacklist en als je daar op bij scan van sucuri op refeirence klikt.
en bij norton meld plaatje dat de website nog niet is getest dus mogelijk dat je bij norton eens info
kan vragen hoe dit kan.

lvda
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • john078
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
09 jan 2017 12:58 #11269 door john078
Beantwoord door john078 in topic Geblokkeerde site
Klopt Leen, ik ben intussen al bezig geweest met Norton en een nieuwe site check aangevraagd, alleen gaat dat niet zo snel. Ze hadden een stel oude url's staan die niet meer bestaan waar een probleem mee was.
Blacklisten doen ze snel daarna wordt het een stuk langzamer
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
09 jan 2017 13:20 #11270 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Geblokkeerde site
Oke dus dan nog wat geduld en Je vriendin desnoods dan tijdelijk een andere Virus scanner als ze de
website wil bekijken of aanpassen ?
Maar ik mag toch hopen dat Norton het snel oplost te meer dat ze de enigste zijn die blacklist.

lvda
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena