[Joomla 1.5] Super Administrator mag niet inloggen

  • Nico van Leeuwen
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • x
Meer
28 feb 2017 21:10 #11946 door Nico van Leeuwen
[Joomla 1.5] Super Administrator mag niet inloggen werd gestart door Nico van Leeuwen
Beste allemaal,
Heeft iemand wel eens meegemaakt dat alleen de Super Administrator niet mag inloggen terwijl een gewone Administrator wel mag inloggen?
Heb een leuke 1.5 site gekregen uit een erfenis om te upgraden maar het zou net even makkelijker zijn als ik normaal kon inloggen.
Het is vooral een vraag uit nieuwsgierigheid omdat ik wel via het cPanel in de database kan etc. dus aan de data komen we wel :D
Maar soms is het leerzaam om dit even nader te bekijken (en dan snel de nieuwe site de lucht in helpen).
Alvast bedankt voor eventuele reacties.

[update, blijkbaar was e.e.a. corrupt / niet meer OK na een hackje, nieuw account via DB toegevoegd]
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
01 mrt 2017 10:34 #11948 door Rondeb
Hallo,

ik heb het nog nooit mee gemaakt.

Maar dit kan er op duiden dat je site (misschien) gehackt is! Controleer dit dus goed voordat je gaat upgraden.

Hier leggen ze uit hoe ze een nieuwe super admin joomla 1.5 toevoegen via DB

Succes ermee.

Groeten Ron
Discussie gesloten.
  • Nico van Leeuwen
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • x
Meer
01 mrt 2017 14:50 #11959 door Nico van Leeuwen
Beantwoord door Nico van Leeuwen in topic [Joomla 1.5] Super Administrator mag niet inloggen
Hallo Ron,

Wat betreft het upgraden, dit doe ik indien mogelijk door de site schoon op te bouwen, ben ik meteen van alle legacy af.
Ik heb als workaround inderdaad een gebruiker handmatig toegevoegd.

Zal niet al te veel energie gaan steken in deze site omdat er zo veel aan geknutseld is dat er meer extensies in zitten dan artikelen :D

Ben nog wel nieuwsgierig maar kan er wel mee leven als ik het antwoordt nooit zal weten...

Wel bedankt voor je reactie.
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
01 mrt 2017 15:37 #11960 door Rondeb
Graag gedaan. Succes met het opzetten van de nieuwe site :D

Groeten Ron
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena