URL van de homepage

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
04 mei 2017 19:08 #12703 door Gast
URL van de homepage werd gestart door Gast
Ik heb een website gemaakt voor het domein " blacksmith-mastermark.com ". Deze website wordt gehost door ONE.com en maakt gebruik van Joomla en PHP. Normaal volstaat het om de domeinnaam in te brengen. De browser zoek index.php en toont de homepagina. In mijn geval wordt automatisch (ik weet niet hoe) "/en" toegevoegd op het einde en start de homepagina via blacksmith-mastermark.com/index.php/en/ . Sommige browser voegen "/en" toe, andere lijken dit niet te doen en er wordt geen homepagina getoond. Weet iemand vanwaar deze toevoeging komt en wat dit te betekenen heeft? Kan het verband houden met hacken?
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
04 mei 2017 19:17 #12704 door Gast
Beantwoord door Gast in topic URL van de homepage
Hallo:
Als ik naar een van de beide URL's ga zie ik gewoon de homepage van je website.
Welke browser gebruik jij ?
Jo
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
04 mei 2017 20:03 #12705 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic URL van de homepage
Je hebt op je website de meertaligheid plugin geactiveerd. Ergens in de instellingen daarvan kan je laten kiezen op welke manier de taalkeuze tot stand komt. Heb je alleen Nederlands dan zou je deze plugin weer kunnen uitschakelen.

Hier is wat informatie: docs.joomla.org/J3.x:Setup_a_Multilingual_Site/nl

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
06 mei 2017 09:19 #12719 door Gast
Beantwoord door Gast in topic URL van de homepage
Dank u voor uw hulp. Mijn site werd gehackt en op de duur denkt men dat alle problemen hiervan komen. Ik zal de gelegenheid gebruiken om er een tweetalige homepage van te maken. Ik vind het tof dat jonge mensen zich positief kunnen inzetten voor de maatschappij (hier de ITC-maatschappij) en elkaar helpen. De hackers zouden dit beter ook doen! Een pluim voor de moderator en alle medewerkers van het forum.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena