Kan two factor authentication niet vinden

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
24 mei 2017 19:41 #13075 door Gast
Hallo, ik wil graag twofactor authentication aanzetten. De knop daarvoor zit niet meer in mijn post-installatieberichten, en als ik bij gebruikersbeheer een (willekeurige) van de 2 gebruikers aanklik, heb ik niet de tab authentication. Ik kan ook geen plugin vinden met die naam, maar wel een map twofactorauth in mijn plugins-map. Waar zet ik deze beveiliging aan?

Boudewijn
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
24 mei 2017 20:34 #13076 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Kan two factor authentication niet vinden
Dit kan je aanzetten via: Componenten - Post installatieberichten
Als je alle berichten al hebt gelezen of hebt verborgen kan je deze weer terughalen door op de knop "Berichten Herstellen" te klikken.
Zoek even het bericht met de knop "Authenticatie in twee stappen inschakelen" , lees het en zo je wenst gebruik het.

zie afbeelding.

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • margriet
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • jksdfjsdlkfjsdklfs
Meer
25 mei 2017 06:36 #13077 door margriet
Beantwoord door margriet in topic Kan two factor authentication niet vinden
Ik zou gewoon de plugin Authenticatie in twee stappen inschakelen :D
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
25 mei 2017 07:57 #13078 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Kan two factor authentication niet vinden
@Margriet,

Hoi, het probleem is, zo ik lees, dat de plugin dus niet is te vinden, wellicht lukt het dan wel via de post-instal berichten!

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
25 mei 2017 08:19 #13079 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Kan two factor authentication niet vinden
In het Nederlands heet de plugin, zoals Margriet zegt, "Authenticatie in twee stappen", misschien zoekt dat wat makkelijker in de plugins.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena