Formulier niet in te vullen door verouderde Captcha v1

  • Henk Joosen
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
28 aug 2018 21:35 #17587 door Henk Joosen
Joomla-versie 3.8.12 - template Pintex.
Ik wil op Contact ReCaptcha van Google gebruiken, maar er is iets fout gegaan. Er staat een verkeerde (versie 1), die ervoor zorgt dat het formulier niet kan worden ingevuld. Graag wil ik versie 2. Daarvoor heb ik de site key en secret key al toegevoegd in de plugins Captcha – ReCaptcha en Captcha – Aangepaste reCapcha.
Nu moet ik nog op twee plaatsen 'snippets' ingeven. Ik weet niet waar ik dat moet doen. Zou iemand me de bestanden kunnen noemen en waar ik ze kan vinden?
Hier de tekst via Google:

A| Paste this snippet before the closing tag on your HTML template:

Op plaats als in bijlage A?

B| Paste this snippet at the end of the where you want the reCAPTCHA widget to appear:

Op plaats als in bijlage B?

Dank!
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
29 aug 2018 04:55 #17589 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Formulier niet in te vullen door verouderde Captcha v1
Ik heb even met quote-codes gestrooid.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Henk Joosen
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
29 aug 2018 06:35 #17590 door Henk Joosen
Beantwoord door Henk Joosen in topic Formulier niet in te vullen door verouderde Captcha v1
Ik ben nieuw op dit forum, Hans. Ik begrijp niet wat je bedoelt.
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
29 aug 2018 07:33 #17591 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Formulier niet in te vullen door verouderde Captcha v1
Hoi Henk, welkom dan nog!
Wanneer je een tekst quote dan kan je met de volgende code (zonder spaties) deze laten verduidelijken. Dit verhoogt ook de leesbaarheid.
Code:
[ quote][ /quote]
Je kan hiervoor ook de " knop in de editor gebruiken.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Henk Joosen
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
29 aug 2018 07:50 #17592 door Henk Joosen
Beantwoord door Henk Joosen in topic Formulier niet in te vullen door verouderde Captcha v1
Hoi Hans,
Dank voor de verduidelijking. Ik heb inmiddels een vraag uitstaan bij de verkoper van de template.
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
29 aug 2018 09:02 #17593 door Leen
Hallo Henk,

Ik begrijp niet helemaal waarom je nog ergens een code moet toevoegen.
Als het menu-item contact gewoon standaard joomla Enkel contactpersoon is dan is het
instellen van de plugin Plugins: CAPTCHA - ReCAPTCHA op juiste versie 2 toch genoeg ?
En ik neem aan dat je in het administrator gedeelte bij Menu Systeem > Algemene instellingen
de Standaard captcha heb gekozen ?

lvda
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Henk Joosen
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
29 aug 2018 09:36 #17594 door Henk Joosen
Beantwoord door Henk Joosen in topic Formulier niet in te vullen door verouderde Captcha v1
Klopt, Leen. Ik heb het inmiddels voorgelegd aan de verkoper van de template. Die gaat ernaar kijken.
Dank.
Discussie gesloten.
  • Henk Joosen
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
29 aug 2018 17:13 #17599 door Henk Joosen
Beantwoord door Henk Joosen in topic Formulier niet in te vullen door verouderde Captcha v1
Dank voor de hulp. Ik heb van de verkoper een update van de TM AJAX Contact Form module gekregen. Zelfs er netjes ingezet. Werkt nu zoals het hoort.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena