GOOGLE SEARCH CONSOLE geeft Gehackte inhoud gedetecteerd op na update 3.10.5

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
19 jan 2022 08:17 #23673 door Gast
GOOGLE SEARCH CONSOLE geeft Gehackte inhoud gedetecteerd op na update 3.10.5

Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
19 jan 2022 09:37 #23674 door Fred
Wellicht gehackt door Google, Google is de grootste privacy hacker die er is, opzeggen die Google hap!

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
21 jan 2022 22:47 #23691 door Hans van der Meer
Hoi @GerardB# , met de informatie die je in je eerste bericht geeft kunnen wij totaal niks. Sorry.
Joomla 3.10.5 zelf is gewoon veilig. Maar over geïnstalleerde templates en extensies kunnen we natuurlijk geen zorg voor dragen, dat ligt bij die ontwikkelaar zelf.

Ik ben vrijwilliger in het Joomla project, heb vanuit de openbare berichtgeving niks meegekregen en ook niet in "de wandelgangen".

Dus zolang je niet meer informatie geeft ben ik bang dat als je melding klopt je het bij geïnstalleerde template(s) of extensies moet zoeken.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Wim Houtman
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik maak, onderhoud en optimaliseer met heel veel plezier Joomla websites voor iedereen onder de naam
Meer
24 jan 2022 09:35 #23702 door Wim Houtman
[quotePost id="23674"]Wellicht gehackt door Google, Google is de grootste privacy hacker die er is, opzeggen die Google hap![/quotePost]Scherp opgemerkt. Maar helaas is het nog één van de grootste spelers en niet te negeren.
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
24 jan 2022 10:40 #23703 door Rondeb
Misschien handig om de link te delen of hier in het topic of via PM

Groeten Ron :)
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
24 jan 2022 18:25 #23704 door Fred

Scherp opgemerkt. Maar helaas is het nog één van de grootste spelers en niet te negeren.


Ik heb google al jaren in de ban en dat gaat uitstekend, voor bepaalde zaken zijn prima alternatieven die respect hebben voor je privacy! Google negeren kan dus uitstekend!

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
  • Wim Houtman
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik maak, onderhoud en optimaliseer met heel veel plezier Joomla websites voor iedereen onder de naam
Meer
27 jan 2022 12:38 #23711 door Wim Houtman
[quotePost id="23704"]

Scherp opgemerkt. Maar helaas is het nog één van de grootste spelers en niet te negeren.


Ik heb google al jaren in de ban en dat gaat uitstekend, voor bepaalde zaken zijn prima alternatieven die respect hebben voor je privacy! Google negeren kan dus uitstekend![/quotePost]

Ik bedoel dat het grote publiek nog altijd massaal google gebruikt. Voor zoekmachine optimalisatie valt het niet te negeren en kan ik om die reden google niet in de ban doen als ik websites voor anderen of mezelf optimaliseer. Ik gebruik heel vaak DuckDuckGo btw, is veel beter inderdaad. Deed iedereen dat maar.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena