Hier kan je vragen over het installeren van Joomla! plaatsen!

map maken bij installeren template

  • Robert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
07 feb 2015 17:19 #9337 door Robert
map maken bij installeren template werd gestart door Robert
Bij het installeren van een zelf gemaakte template wil ik een map in /images/ waar de klant bijv. een logo kan uploaden. Is dit mogelijk zonder handmatig de map aan te maken? Met een regel code in de templateDetails.xml misschien?

Yolknet - all for web
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
07 feb 2015 17:19 #9338 door Gast
Beantwoord door Gast in topic map maken bij installeren template
De <folder>images</folder> is hiervoor al voldoende. Je zult dan wel in je source de map images met de bijbehorende map voor het logo moeten hebben.
Discussie gesloten.
  • Robert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
07 feb 2015 17:19 #9339 door Robert
Beantwoord door Robert in topic map maken bij installeren template
Ik bedoel iets anders soavinfo. In de templatebeheer in de backend kan een gebruiker bij Stijlen o.a. een logo en nog enkele afbeeldingen selecteren. Om die te scheiden van de afbeeldingen in de content wil ik de dat het logo in een map "/images/template" komt. Nu moet ik die map handmatig aanmaken, maar ik ben benieuwd of het mogelijk is om dit bij de installatie van de template te doen.

Ik heb dit staan:
Code:
<field name="logo" type="media" label="Logo:" description="Selecteer een logo" directory="template" preview="true" />

Yolknet - all for web
Discussie gesloten.
  • Robert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
07 feb 2015 17:19 #9340 door Robert
Beantwoord door Robert in topic map maken bij installeren template
Ok, dan heb ik je verkeerd begrepen.
Dus als ik in templateDetails.xml een map images opneem dan weet Joomla dat het niet in de map van de template moet worden gemaakt?
Code:
<folder>images/template</folder>

Yolknet - all for web
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena