Hier kan je vragen over het installeren van Joomla! plaatsen!

postinstall_messages

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
19 nov 2014 13:38 #10907 door Gast
postinstall_messages werd gestart door Gast
Hallo,

De upgrade van een website van een van mijn klanten van 2.5.27 naar 3.3.6 is goed verlopen, maar ik heb 1 probleem en dat is dat ik niet naar het controlepaneel in de backend kan i.v.m. de volgende melding: 1054 Unknown column '' in 'order clause' SQL=SELECT * FROM `pxz9i_postinstall_messages` WHERE `extension_id` = '700' AND `enabled` = '1' ORDER BY `` ASC

Ik heb de database al hersteld, maar dat helpt niet.

Hoe los ik dit op?

Met vriendelijke groet,

Felix
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
19 nov 2014 13:38 #10908 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic postinstall_messages
Hallo Felix,

je hebt database (DB) hersteld op wat voor manier of via welke weg? want repareren van je DB van je hosting werkt heel vaak niet.

Je kan dit -> /administrator/index.php?option=com_installer&view=database achter je URL plakken en klik dan links bovenin op Repareren (Fix)

Kijk dan of je wel in je backend weer kan.

Succes ermee.

Groeten Ron :D
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
19 nov 2014 13:38 #10909 door Gast
Beantwoord door Gast in topic postinstall_messages
Het betreft een verouderde versie van f0f. Hetgeen betekent dat je geen fatsoenlijke migratie van je website hebt gedaan. Die zou namelijk uit het upgraden van je extensies moeten bestaan.
Kennelijk is dat hier niet gebeurt. Overigens als er geen versie voor J3 van die extensie bestaat zou je die moeten verwijderen. Het is natuurlijk mogelijk dat de gebruikte extensie eea niet goed gepackaged heeft. Zie forum.joomla.org/viewtopic.php?t=825456#p3107178
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena