Hier kan je vragen over het installeren van Joomla! plaatsen!

installatie Joomla 3.6 testomgeving achter live html website

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
14 mrt 2017 22:50 #12097 door Gast
Ik wil achter www.mijndomein.com een nieuwe joomla site installeren.
Op de url draait een html website die niet offline mag gaan.
in httpdocs een nieuwe map (newsite) gemaakt en uitgepakte bestanden er naar toe gekopieerd.
Toch kan ikwww.mijndomein.com/newsite niet bereiken en krijg ik een 404...
Iemand die weet wat ik verkeerd doe??

Dank!
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
15 mrt 2017 08:19 #12098 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic installatie Joomla 3.6 testomgeving achter live html website
Ligt een beetje aan je hoster. Soms moet je een subdomein definiëren in je hostingpanel.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Niels van der Veer
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fulltime nerd
Meer
15 mrt 2017 08:28 #12099 door Niels van der Veer
Beantwoord door Niels van der Veer in topic installatie Joomla 3.6 testomgeving achter live html website
Ha Nicole, ik heb je bericht verplaatst naar de categorie "Installeren", ik denk dat dit een logische plaats is :-)

Ik denk dat je beter een subdomein kunt aanmaken in het hostingpanel. Als je de website in een submap zet kan het zijn dat deze niet goed bereikbaar is. mijndomein.nl/submap wordt dan niet herkent als map / joomla installatie. Vaak als je een subdomein aanmaakt zoals submap.mijndomein.nl werkt dit wel goed.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
15 mrt 2017 10:48 #12106 door Gast

Ha Nicole, ik heb je bericht verplaatst naar de categorie "Installeren", ik denk dat dit een logische plaats is :-)

Ik denk dat je beter een subdomein kunt aanmaken in het hostingpanel. Als je de website in een submap zet kan het zijn dat deze niet goed bereikbaar is. mijndomein.nl/submap wordt dan niet herkent als map / joomla installatie. Vaak als je een subdomein aanmaakt zoals submap.mijndomein.nl werkt dit wel goed.


Dank beiden! Dit heeft inderdaad gewerkt.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena