Hier kan je vragen over het installeren van Joomla! plaatsen!

Installeren quickstart gekochte template werkt niet

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
20 jun 2017 09:30 #13467 door Gast
Goedemorgen, we hebben een template gekocht (JOOM) en deze moest ik installeren met het quickstart bestand. Ik heb dit geupload via FTP en probeer nu de installatie af te ronden echter op het eerste blad loop ik al vast. Ik vul netjes site naam, emailadres ed in en klik op next. Vervolgens krijg ik een foutmelding dat ik de velden moet invullen en is alles weer leeg :( (zie foto)
Ik heb de maker ook al een mail gestuurd maar nog geen reactie. Wie weet een trucje om toch door het eerste scherm te komen?
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
20 jun 2017 09:58 #13468 door Leen
Hallo,
Weet je geheel zeker dat je echt alle velden invult had omdat er vaak de
Bevestig wachtwoord administrator over het hoofd wordt gezien.
een met welke webbrowser gebeurt dat probeer anders eens een andere

lvda
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
20 jun 2017 10:00 #13469 door Leen
trouwens nog een vraagje of probeer je de template te installeren in een al bestaande Joomla site?

lvda
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
20 jun 2017 10:16 #13470 door Gast
het is gelukt! :) php stond op versie 7 en voor de installatie moest dit lager zijn. Moet je ook maar weten :o

Bedankt :)
Discussie gesloten.
  • margriet
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • jksdfjsdlkfjsdklfs
Meer
20 jun 2017 11:40 #13472 door margriet
Beantwoord door margriet in topic Installeren quickstart gekochte template werkt niet
Dan heb je een verouderde Joomla versie. Let erop dat je dan direct na de installatie een update doet naar 3.7.2!
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
20 jun 2017 12:47 #13473 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Installeren quickstart gekochte template werkt niet

het is gelukt! :) php stond op versie 7 en voor de installatie moest dit lager zijn. Moet je ook maar weten :o

Welke versie heb je dan? Want upgraden naar 3.7.2, zoals Margriet al zegt, is verstandig. Er zijn veiligheidsupdates geweest!

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
20 jun 2017 13:36 #13474 door Gast
ik heb van de maker een 3.7.2 package gekregen die ik nu aan het installeren ben. De vorige versie bleef sowieso hangen op voorbeelddata installeren.. Het kan zo snel maar nu even niet... ;)
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena