Hier kan je vragen over het installeren van Joomla! plaatsen!

Artikelopties telkens opnieuw instellen

  • Gijs47
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
15 jul 2022 10:24 #24362 door Gijs47
Artikelopties telkens opnieuw instellen werd gestart door Gijs47
Goedemiddag,

Ik heb Joomla 3.10.10 geïnstalleerd en ben aan de slag gegaan. Als ik een nieuw artikel maak moet ik telkens onder opties de zaken die ik niet wil afbeelden, zoals auteur, afdrukken, categorieën en dergelijke opnieuw instellen door te verbergen.

Ik had gehoopt dit op te lossen door onder Systeem --> Algemene instellingen -->Artikel dit te kunnen oplossen. Maar ik moet het bij ieder nieuw artikel opnieuw instellen.

Doe ik iets verkeerd?

Groet,

Gijs
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
15 jul 2022 10:39 #24363 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Artikelopties telkens opnieuw instellen
Je moet gaan naar Artikelen - Opties, daar kun je dat voor alle artikelen opgeven.
Ik zou overigens bij een nieuwe site gebruik maken van joomla 4, 3 is verouderd.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Gijs47
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
15 jul 2022 11:20 #24364 door Gijs47
Beantwoord door Gijs47 in topic Artikelopties telkens opnieuw instellen
@Martijn Maandag:094e4038#

Dag Martijn,

Ik zie bij Artikelen --> Opties niet de mogelijkheid om dit voor alle nieuwe artikelen te laten gelden.

Wat betreft Joomla 3 versus Joomla 4: ik moet op korte termijn een website in de lucht brengen, heb ervaring met Joomla 3 en er bovendien een bestaande betaalde template voor die ik door en door ken. Deze template is helaas niet compatible met Joomla 4

Als dat eenmaal is gelukt ga ik me eerst op de lokale computer verdiepen in Joomla 4 en zoeken naar een vergelijkbare template om vervolgens de website aan te passen.

Groet,

Gijs
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
15 jul 2022 11:48 #24365 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Artikelopties telkens opnieuw instellen
Bij de opties kun je op het tabblad Artikelen toch kiezen voor Toon auteur, Toon afdrukken...... ?
Dit geldt dan voor elk artikel.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena