Hier kan je vragen over het installeren van Joomla! plaatsen!

Joomla Backup op WAMP Server Lokaal

  • René
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Wij zijn een Foto- en Webstudio die diensten kunnen verlenen aan een ieder, zoals het MKB, Overheid,
Meer
17 dec 2022 14:08 #24859 door René
Joomla Backup op WAMP Server Lokaal werd gestart door René
Ik probeer een Backup welke ik heb gemaakt met Akeeba te installeren op een WAMP Server (Lokaal op Laptop). Ik weet een DataBase aan te maken naam [movejoomla4] en username is [root]. Als ik de Backup nu installeer, gaan de eerste stappen goed, indien ik bij de database kom, vul ik de juiste gegevens is, maar wordt aangegeven, dat ik niet alles heb ingevuld. Heeft iemand ervaring met Joomla op een WAMP Server en zo ja, welke stappen moeten worden doorlopen, met betrekking tot de database.

Foto- & Webstudio Digitaal ICT (René Schouten)
Wij kunnen voor u Webdesign & Webhosting Verzorgen
Geregistreerd Partner van Vimexx "Dé best beoor
Discussie gesloten.
  • Dick - D56-WebDesign
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • D56 Webdesign
Meer
17 dec 2022 15:05 #24860 door Dick - D56-WebDesign
Beantwoord door Dick - D56-WebDesign in topic Joomla Backup op WAMP Server Lokaal
Misschien een overbodige vraag. Maar heb je ook een wachtwoord gekoppeld aan de database gebruiker ‘root’ en heeft deze gebruiker alle rechten binnen de database?
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
18 dec 2022 11:51 #24861 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Joomla Backup op WAMP Server Lokaal

maar wordt aangegeven, dat ik niet alles heb ingevuld

En als je nu gewoon op doorgaan klikt, gaat het misschien gewoon goed........

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • René
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Wij zijn een Foto- en Webstudio die diensten kunnen verlenen aan een ieder, zoals het MKB, Overheid,
Meer
19 dec 2022 09:39 #24862 door René
Beantwoord door René in topic Joomla Backup op WAMP Server Lokaal
We zijn inmiddels weer een stapje verder, indien ik een installatie doe, met de laatste Joomla! versie 4.2.6 dan gaat het wel goed. Zal voor een Joomla 3.10.11 installatie (BackUp) eens uitgaan van: andere technische vereisten downloads.joomla.org/nl/technical-requirements-nl

Foto- & Webstudio Digitaal ICT (René Schouten)
Wij kunnen voor u Webdesign & Webhosting Verzorgen
Geregistreerd Partner van Vimexx "Dé best beoor
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
19 dec 2022 10:34 #24863 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Joomla Backup op WAMP Server Lokaal
Hallo,

Mijn wampserver inloggen database gebruikt geen wachtwoord alleen maar gebruikersnaam root

lvda
Discussie gesloten.
  • René
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Wij zijn een Foto- en Webstudio die diensten kunnen verlenen aan een ieder, zoals het MKB, Overheid,
Meer
19 dec 2022 11:23 #24864 door René
Beantwoord door René in topic Joomla Backup op WAMP Server Lokaal
Tot nu toe dank voor alle feedback. De status op dit moment is: een Joomla! versie 4.2.6 krijg ik perfect geinstalleerd op de WAMP Server (Lokaal). De backup van een een Joomla! versie: 3.10.11 website is nog niet gelukt.

Foto- & Webstudio Digitaal ICT (René Schouten)
Wij kunnen voor u Webdesign & Webhosting Verzorgen
Geregistreerd Partner van Vimexx "Dé best beoor
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
19 dec 2022 11:35 #24865 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Joomla Backup op WAMP Server Lokaal
Geschikte php versie gebruikt (kun je switchen als je die geïnstalleerd hebt).

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • René
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Wij zijn een Foto- en Webstudio die diensten kunnen verlenen aan een ieder, zoals het MKB, Overheid,
Meer
19 dec 2022 15:15 #24867 door René
Beantwoord door René in topic Joomla Backup op WAMP Server Lokaal
Het is nog niet opgelost, maar heb besloten om dit ticket toch te sluiten. Ben bezig met het opzetten van een online OTAP Omgeving. Dit is natuurlijk altijd beter, dan lokaal. Kan dan beter Productie like Ontwikkelen Testen en Accepteren. Zal hiermee gaan experimenteren. Indien het werkt zoals ik zou willen, zal ik tijdens de eerste volgende JUG Avond (JUG Utrecht), hier even kort bij stilstaan.

Foto- & Webstudio Digitaal ICT (René Schouten)
Wij kunnen voor u Webdesign & Webhosting Verzorgen
Geregistreerd Partner van Vimexx "Dé best beoor
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena