- Ontvangen bedankjes 0
Hier kan je vragen over het installeren van Joomla! plaatsen!
Vragen bij upgrade naar J5
- niko63
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- vv
Minder
Lees meer
03 sep 2025 15:12 #26447
door niko63
Vragen bij upgrade naar J5 werd gestart door niko63
Bij de voorinstallatie naar J5 kreeg ik bij twee extensies de waarschuwing dat de compatibiliteit niet kon worden vastgesteld: bij het Dutch Language Pack en JCE media Box. Volgens mij zijn die betrouwbaar, van de JCE mediabox heb ik de laatste versie 2.2.1 en bij de informatie over de compatibiliteit staat dat hij compatibel is met J5. En het Dutch Language Pack wordt altijd geïnstalleerd bij elke nieuwe update. En toch durf ik het niet de upgrade door te zetten. Weet iemand wat er met deze extensies aan de hand kan zijn en of ik die gewoon kan negeren? Overigens: alleen uitschakelen helpt niet, dat deed ik met de mediabox en de waarschuwing bleef gewoon staan.
Alvast Dank
Niko
Alvast Dank
Niko
Graag Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
03 sep 2025 15:26 #26448
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Vragen bij upgrade naar J5
Hoi Niko,
Ik denk dat het geen probleem oplevert als je door zou gaan..
En altijd eerst een backup maken bv met Akeeba.
maar als je niet durf dan deinstaleer je die 2 toch gewoon eerst en haal je ze later weer op bij jce
Ik denk dat het geen probleem oplevert als je door zou gaan..
En altijd eerst een backup maken bv met Akeeba.
maar als je niet durf dan deinstaleer je die 2 toch gewoon eerst en haal je ze later weer op bij jce
lvda
- niko63
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- vv
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
03 sep 2025 17:14 #26449
door niko63
Beantwoord door niko63 in topic Vragen bij upgrade naar J5
Hallo Leen, ik heb gedaan wat je voorgesteld hebt en het lukt. Nu werk de site op J5. Ik heb de JCEmediabox gedeïnstalleerd en na de upgrade weer geïnstalleerd.. Ik had overigens zeker een back up gemaakt en de site ook lokaal geüpgrade, maar daar zag ik de melding over de mediabox niet staan. Misschien over het hoofd gezien? Bedankt voor je antwoord en probleem opgelost.
Niko
Niko