JDocs vertalen

  • Niels van der Veer
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fulltime nerd
Meer
12 jan 2016 10:12 #4010 door Niels van der Veer
JDocs vertalen werd gestart door Niels van der Veer
Hallo allemaal,

Klein kort vraagje: zo af en toe wil ik nog wel eens een pagina verbeteren op docs.joomla.org. Ik verbeter de pagina dan in het Engels en wil mijn verbetering dan ook gelijk vertalen naar het Nederlands.

Echter lukt mij dit nooit... Wat ik ook probeer, mijn wijziging wordt niet gemarkeerd voor vertalen. Weet iemand hoe ik dit wel voor elkaar zou kunnen krijgen? Of klopt het dat ik dat niet mag doen haha.

Alvast bedankt!
Groeten,
Niels
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
12 jan 2016 10:12 #4011 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic JDocs vertalen
Ik denk dat (o.a.?) Mat dat zou kunnen doen. Zit je ook op de JDocs Translations WG op Glip? Want dan kan je je daar natuurlijk ook stellen. Of Martijn moet hier een antwoord op kunnen geven, die weet ook (heel) veel. :D

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
12 jan 2016 10:12 #4012 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic JDocs vertalen
Hallo Niels,
Allereerst zal jouw Engelse document gemarkeerd moeten zijn om te vertalen. Er zitten dan tags in <translate></translate>, welke de grootte van de te vertalen deeltjes bepalen en bovenaan zie je dan een extra balk met de talen waarnaar ze vertaald zijn.
Dit markeren wordt door een beperkt aantal mensen gedaan. Hierna zijn ze pas beschikbaar om te vertalen.
Als je een aanpassing doet in de Engelse taal dan moet die aanpassing gevalideerd worden door een bevoegd persoon (o.a Marc Antoine). Hierna komen ze pas ter beschikking van de vertalers.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Niels van der Veer
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fulltime nerd
Meer
12 jan 2016 10:12 #4013 door Niels van der Veer
Beantwoord door Niels van der Veer in topic JDocs vertalen
Aha weer wat geleerd! Bedankt Martijn

(het knopje opgelost heeft er volgensmij geen zin in, kan iemand hem even op opgelost zetten?)
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
12 jan 2016 10:12 #4014 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic JDocs vertalen
Hij staat toch op Opgelost? ::angel::

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena