SSL Certificaat

  • john01
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
30 jan 2017 03:50 #11605 door john01
SSL Certificaat werd gestart door john01
Al gelang tijd zit ik aan een SSL Certificaat toe te passen op de website.

Nu dat de gehele website bijna klaar is op enkele situaties nog, wil ik nadien een SSL Certificaat toevoegen aan Joomla. Nu is mijn belangrijkste vraag bij deze, welke problemen kan men verwachten bij deze toepassing. Waar moet ik opletten als ik deze straks op de server online zal zetten.

Mijn dank is groot voor jullie input.
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
30 jan 2017 11:30 #11608 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic SSL Certificaat
Op zich moet het "SSL" maken van je site zonder problemen gaan. Je moet bij de algemene instellingen "Forceer HTTPS"
voor de gehele site aanzetten.
Van te voren moet je even kijken of je niet bepaalde externe informatie via bijvoorbeeld een iframe opneemt in je site. Dit mag dus niet (krijg je een waarschuwingsdriehoekje op die pagina van je site).

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • john01
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
30 jan 2017 20:09 #11618 door john01
Beantwoord door john01 in topic SSL Certificaat
@Martijn Maandag#
Grandioos Martijn, dank je wel voor uw inzet.

<iframe tja dat zal wel een probleem worden op enkele artikelen. Het neemt toch niet weg, dat die pagina dan niet vertoont wordt als het een iframe is ?

Dan even een buiten deze topic onderwerp
Ik heb een situatie in joomla, die absoluut niet klopt. Ik weet niet of er vanuit JoomlaComunitiy contact is met de ontwikkelaars van Joomla. Of kan ik dit anders even via een PB toesturen!
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
31 jan 2017 09:34 #11629 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic SSL Certificaat
Het iframe zal door je browser niet getoond worden (als het http:// is) en er wordt een driehoekje getoond.

Als je denkt een "probleem" in Joomla te hebben gevonden kun je dat melden op issues.joomla.org/ (in het Engels).
Als je niet zeker weet of het echt een niet klopt kun je altijd een item op dit forum aanmaken om het te bespreken.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Roeland van Anholt
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Wij kunnen u ondersteunen in het ontwerpen, realiseren, uitbreiden en onderhoud van uw website. Of u
Meer
21 apr 2017 10:11 #12461 door Roeland van Anholt
Beantwoord door Roeland van Anholt in topic SSL Certificaat
Inderdaad goed de extensies nakijken, ik heb bij de website van een hotel wel eens gehad dat de recensies niet meer geladen werden.. Die werden via geen HTTPS verbinding geladen, dat mocht dus ook niet.. Natuurlijk was ook dit snel opgelost..
Discussie gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
21 apr 2017 15:40 #12478 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic SSL Certificaat
Ook de url's checken. Alles met http zonder s zal resulteren in het niet tonen van een groen slotje. Verder zal het redirecten goed ingesteld moeten worden, zodat je geen dubbele content hebt. Ook dit zal leiden tot het niet tonen van het groene slotje.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena