Recente berichten in dit forum

  • Wim Houtman
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik maak, onderhoud en optimaliseer met heel veel plezier Joomla websites voor iedereen onder de naam
Meer
10 apr 2017 10:53 #12371 door Wim Houtman
Recente berichten in dit forum werd gestart door Wim Houtman
Over dit forum: Valt mij op: Recente berichten worden niet getoont uit de categorie overige vragen :o
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
10 apr 2017 10:55 #12372 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Recente berichten in dit forum
Ik zie ze er wel bij staan, bijvoorbeeld "Waar komt testmail terecht ?"

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Wim Houtman
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik maak, onderhoud en optimaliseer met heel veel plezier Joomla websites voor iedereen onder de naam
Meer
10 apr 2017 11:24 #12373 door Wim Houtman
Beantwoord door Wim Houtman in topic Recente berichten in dit forum
amp discussie is een recent bericht over de joomla bijeenkomst vanavond in de meern over onderwerp AMP
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
10 apr 2017 11:41 #12374 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Recente berichten in dit forum
Het kan zijn omdat dit topic uit het oude forum (oorspronkelijk startdatum 2015) stamt en in dit forum geïmporteerd is.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Wim Houtman
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik maak, onderhoud en optimaliseer met heel veel plezier Joomla websites voor iedereen onder de naam
Meer
11 apr 2017 09:00 #12377 door Wim Houtman
Beantwoord door Wim Houtman in topic Recente berichten in dit forum
Dat is jammer :( en echt zonde. Er staat veel relevante informatie in het forum uit het verleden waarop gezocht wordt (neem ik aan). Als ik amp zoek in het zoekvenster zie ik het bericht er wel bij staan (november 2015), maar het levert een 404 op. Ook bij het zoeken in de categorieën staat een nieuwe reactie niet bovenaan. Ik kom er alleen via mijn inlog als ik kijk bij mijn discussies. Ik vind het bericht dus wel, maar een ander niet.
Verder valt mij op dat er geen datum meer getoond wordt (ouder dan een maand is m.i. te vaag). Sommige onderwerpen dateren weliswaar van tijden terug, maar vaak is zo'n thread zeer verhelderend en bevat interessante info. Nu de zoekfunctie dus ook niet werkt voor oude berichten is dat een een grote achteruitgang van de waarde van dit forum. Misschien is het te verhelpen? :)
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena