Belangrijke veiligheids aankondiging Joomla update

  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
18 okt 2015 08:42 #4752 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Belangrijke veiligheids aankondiging Joomla update
Ik ga er niet vanuit dat de download direct hier staat, hij zal vast direct via de backend als update beschikbaar zijn. Er zal zo vast ook op joomla.org een bericht komen. :)

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
18 okt 2015 08:42 #4753 door Gast
Hihi... ik ben regelmatig aan het F5 'en ;)
Onderwerp is gesloten.
  • Sander Potjer
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Sander is voorzitter van Stichting Joomla Nederland, de stichting voor de promotie en ondersteuning
Meer
18 okt 2015 08:42 #4754 door Sander Potjer
Beantwoord door Sander Potjer in topic Belangrijke veiligheids aankondiging Joomla update

Joomla! ontwikkelaar @ Perfect Web Team - perfectwebteam.nl
PWT ACL voor Joomla maakt ACL in Joomla begrijpelijk! - [url=https://extensions.perfectwebteam.com/pwt
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
18 okt 2015 08:42 #4755 door Gast
En geupdated...
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
18 okt 2015 08:42 #4756 door Gast
Wat ik nu niet snap rondom deze heisa is dat ik vanmorgen een e-mail kreeg van mijn provider die aankondigde binnen drie dagen mijn website te patchen vanwege gemelde problemen. Ik vanmorgen dus eens kijken omdat ik er nog niks over gehoord/gelezen had. Log ik in en kijk ik bij updatebeheer: Website is up to date: Joomla versie 3.4.5.
Hoef dus zelf helemaal niks te doen.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
18 okt 2015 08:42 #4757 door Gast
Ik begrijp niet dat een provider zich gaat bemoeien met het patchen van een website. Is daar de webmaster niet zelf verantwoordelijk voor?
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena