Joomla 3.4

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
26 feb 2015 10:40 #8948 door Gast
Joomla 3.4 werd gestart door Gast
Joomlacommunity,

Waarom staat de nieuwe Joomla 3.4 nog niet op jullie site?
En wanneer komt nou de nieuwe website?
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
26 feb 2015 10:40 #8949 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Joomla 3.4
Het is nooit te laat om je op te geven als vrijwilliger en zo mee te helpen ipv mensen impliciet af te zeiken.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
26 feb 2015 10:40 #8950 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Joomla 3.4
Af te zeiken??? Zo bedoel ik het niet hoor. Ik stel gewoon een vraag. Maar als die vraag niet gewoon beantwoord kan worden. ::stare:::confused:
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
26 feb 2015 10:40 #8951 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Joomla 3.4
Geduld heb ik zeker wel. Dit is ook voor het eerst sinds tijden dat ik er weer eens naar vraag. En ik vindt dat Marie-Anne Melis wel haar excuses mag aanbieden. Meteen zeggen: "mensen impliciet af te zeiken". Hoezo afzeiken??? :(:eek::rolleyes:
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
26 feb 2015 10:40 #8952 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Joomla 3.4
Louwrens,

Bedankt dat jij er net zo over denkt. Maar ik heb nog steeds niks gehoord van Marie-Anne Melis.
Onderwerp is gesloten.
  • margriet
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • jksdfjsdlkfjsdklfs
Meer
26 feb 2015 10:40 #8953 door margriet
Beantwoord door margriet in topic Joomla 3.4
Snel aangebrand? Volkomen terechte reactie van tigi! En als Wman het niet zo bedoelde dan is toch mijn advies om eerst je vraag eens na te lezen en te kijken of je het niet positiever kunt formuleren.
Onderwerp is gesloten.
  • Anja Hage
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
26 feb 2015 10:40 #8954 door Anja Hage
Beantwoord door Anja Hage in topic Joomla 3.4
Ik ben het helemaal eens met Margriet! En kijk dan ook eens naar je berichten van afgelopen week die waren ook niet bepaald positief en zeker niet geduldig.

Het onderhoud van de website, de release van de NL versie Joomla 3.4 etc. het wordt allemaal gedaan door vrijwilligers "It's finished when it's done!"

Anja Hage

Web-effect | Joomla websites & trainingen | JoomlaCursussen.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
26 feb 2015 10:40 #8955 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Joomla 3.4
Welke berichten Anja Hage? Als je ze wel gelezen hebt, waarom reageer je dan niet?

En wat betreft Marie-Anne Melis, die had echt wel anders kunnen reageren, niet meteen zo bot.
Ze kan bijvoorbeeld ook kunnen reageren met dat ik me vraag anders had kunnen formuleren. Daar is niks mis mee.
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
26 feb 2015 10:40 #8956 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Joomla 3.4
Hoi Wman, ik snap de reacties van beide kanten wel. Ook ik heb je posts de afgelopen dagen ook voorbij zien komen. Waarom ik (of Anja misschien ook) niet gereageerd hebben is dat ik/wij ook geen antwoord hebben.

Wij zijn hier als vrijwilliger aanwezig en hebben zo onze eigen taak op het forum. Het klaar zetten van nieuwe Joomla-versies hoort niet bij mijn taak, ik kan dat in ieder geval zelf niet. Ik heb alleen de mogelijkheid om op het forum het een beetje volgens de regels te laten verlopen.

Over welke berichten vraag je? Nou deze bijvoorbeeld:

Wman;118918 schreef : Joomlacommunity loopt wat achter. Er wordt op deze pagina: download.joomlacommunity.eu/joomla-25.html ook niet vermeld dat de ondersteuning is afgelopen. Ben het dus met je eens dat het wel handig is dat te vermelden. ;)
Zelfs aan de rechterkant staat deze zin (onder 1.5 extensies): De 1.5 extensies worden niet meer bijgewerkt. Schakel over naar Joomla 2.5 of hoger!
Ze adviseren zelf nog om over te stappen naar 2.5. Beetje achterhaald.

Wman;118940 schreef : Louwrens,

Er staat op joomla.org ( www.joomla.org/download.html ) er wel bij dat Joomla ondersteund werd tot 31 december 2014.

Noot voor Joomlacommunity:
Wanneer komt er nou een nieuwe site?

Wman;118915 schreef : Geachte Joomlacommunity,

Waarom staat Joomla 2.5.28 nog op jullie site? De ondersteuning is inmiddels afgelopen, niemand zou nog Joomla 2.5.28 downloaden.

En wanneer komt er een nieuwe site van Joomlacommunity?


Ik snap best wel dat je zodra de aankondiging op joomla.org is geweest je nieuwsgierig bent naar deze nieuwe versie maar dan begint het hier pas. En ja, aangezien volgens mij iedereen hier vrijwilliger is kan het zijn dat er niet binnen een paar uur na de aankondiging alles geregeld is.

Inderdaad loopt sommige informatie wat achter, ik ga er vanuit dat de vrijwilligers die dit onderhouden dit oppakken. Anders zal ik nog wel eens een vraagje stellen.

Zo, en zullen we nu maar weer even genieten van deze mooie dag? ::angel::

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
26 feb 2015 10:40 #8957 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Joomla 3.4
Beste Wman,

Dit topic lijkt zo langzamerhand meer over mij te gaan dan over je vraag.

Zoals je waarschijnlijk al duidelijk is geworden uit bovenstaande antwoorden is het zo dat
zodra er b.v. een nieuwe versie van Joomla uitkomt, de vrijwilligers om het zo maar even te noemen
weten dat er iets moet gebeuren.
Dat betekent niet dat ze alles uit hun handen kunnen laten vallen en aangezien alle taken ook
niet 100% uitwisselbaar zijn, zul je soms even moeten wachten.
Vanaf nu gaan we ervan uit dat jij weet dat als je met Joomla werkt, op Joomlafora informatie
zoekt of een vertaling downloadt, je gebruik maakt van de inspanningen die mensen vrijwillig
hebben gedaan omdat ze daar over het algemeen lol aan beleven.

Aangezien je de nodige vragen over templates en migraties hebt gesteld en veel mensen met je hebben
meegedacht, mogen we er zo langzamerhand best vanuit gaan dat je begrijpt dat de nieuwe JC-website
wat voeten in de aarde heeft qua hoeveelheid werk die het is.
Als je daarbij optelt dat dit deels gedaan wordt door dezelfde mensen die nu druk bezig zijn met
de organisatie Joomladagen (vrijwillig) en Joomla internationaal (vrijwillig) en die zo af en
toe ook nog geld moeten verdienen........ volgens mij kun je de conclusie dan zelf wel trekken.

Is iets positief, negatief of neutraal geformuleerd? Stel je even voor dat je na een weekje hard
werken op de bank neerploft, trek hebt in een biertje en een briefje op de koelkast vindt
met de volgende tekst:
"Waarom heb je de ramen nog niet gezeemd? En wanneer komt nou die nieuwe schutting?".
Als je daarvan vrolijk wordt prijs ik je een gelukkig mens.

Ik ga verder niet meer reageren in deze thread, effectief betekent deze reactie een half uurtje
langer doorwerken vandaag en ik heb zin in iets weekendachtigs.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena