Irritant forum

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
21 jan 2017 08:05 #11445 door Gast
Irritant forum werd gestart door Gast
Sorry, dat ik het zo laat weten maar dat is het wel voor mij geworden.
Nu begrijp ik best dat het wennen is als er iets nieuws gemaakt word maar ik voel mij niet meer thuis hier zo.
En omdat ik vind dat je alles eerlijk moet kunnen opmerken wou ik dat ook doen en jullie veel succes wensen maar ik kom niet zo vaak meer langs.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
21 jan 2017 16:31 #11452 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Irritant forum
Jammer Arjan: ik denk dat er veel bezoekers zijn die je zullen missen. Ook ik, ondanks het feit dat we wel eens in de clinch lagen in het verleden.
Wat vind je dan zo irritant dat je je er niet thuis voelt?
Ligt dat aan de opbouw van het forum? Heb je suggesties om het te verbeteren?
hg
Ad
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
21 jan 2017 22:25 #11458 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Irritant forum
Hoi Arjan, jammer om te horen.
Wat is het exact? De look & feel, de werking?

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
22 jan 2017 06:25 #11461 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Irritant forum
Als ik hier kom dan voel ik mij al niet "thuis" want dit zijn wel hele "softe" kleuren. Dit forum/deze website geeft mij het gevoel dat je alleen maar als "watje" kan werken met Joomla.

Bij het oude forum klikte ik dus op "laatste reacties" of zo iets dergelijks en keek ik even bij een onderwerp waarna ik weer op "laatste reacties" klikte en die ik net had gelezen/bekeken was dan uit het lijstje verdwenen. Als ik nu op recent klik dan staat weer het eerste bericht boven aan en mag ik weer gaan scrollen. En omdat het niet alleen maar berichtregels zijn is de pagina ook nog eens lang.

Dus het is het gehele plaatje.

En als je dan deze tekst hebt getypt en je klikt op recent dan staat dit topic bovenaan!
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
22 jan 2017 08:03 #11462 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Irritant forum
Dat van de laatste reacties ben ik wel met Arjan eens er zijn veel klikken nodig om steeds de laatste berichten terug te komen
Eigenlijk zou bij Recente berichten de knoppen omgewisseld kunnen worden met niet gelezen want als je die gebruikt
dan is het wel deels goed en is bericht welke gelezen heb weg bij volgende keer daar op klikt.
Echter daar na spring je steeds terig naar recent ipv naar volgende ongelezen bericht.

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Arjan Booij
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • -
Meer
22 jan 2017 13:18 #11464 door Arjan Booij
Beantwoord door Arjan Booij in topic Irritant forum
Ook ik ben het met Arjan eens.
Er zijn functies verdwenen.
Het forum leest ook niet gemakkelijk.
Hopelijk wordt er nog eens goed gekeken om het 'oude' terug te krijgen.
Ik bezoek het nu ook minder dan voor heen

#Joomla omdat het zo leuk is.
Onderwerp is gesloten.
  • Arjan Booij
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • -
Meer
22 jan 2017 13:23 #11465 door Arjan Booij
Beantwoord door Arjan Booij in topic Irritant forum
Bij de avatar in je profiel als je die wil bijsnijden kloppen de verhoudingen niet en wordt je foto uit elkaar getrokken.
Kon mijn foto niet bijwerken

#Joomla omdat het zo leuk is.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
23 jan 2017 20:13 #11504 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Irritant forum
Al die dingen die door Leen, webmasterAB en Arjan worden genoemd kunnen toch aangepast worden?
Dat hoeft jullie toch niet te belemmeren de JC site te bezoeken?
Juist nu is jullie input van belang om de site nog beter te maken (bijvoorbeeld om de lettertjes wat zwarter te maken zodat mijn oude oogjes ze beter kunnen zien)
Ad
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
26 jan 2017 05:33 #11547 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Irritant forum
@All,

Ik kan mij helemaal vinden in hetgeen Arjan aangeeft, om exact dezelfde reden ben ook ik nagenoeg afgehaakt op het Joomlacommunity Forum. Niet omdat ik dit wil maar puur omdat het niet aantrekkelijk oogt, omslachtig is en gewoonweg niet prettig meer is om mee te werken!

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
26 jan 2017 11:10 #11552 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Irritant forum
Niet dat ik verder niet meelees, maar de beschikbare tijd was de afgelopen dagen minimaal. De PC thuis heeft nog niet aangestaan deze week. :o
Ik heb wel een verzameling gemaakt van punten, ben zelf ook al even aan het kijken geweest wat kan en heb het al in de groep gegooid.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena