- Ontvangen bedankjes 0
Laden pagina in Firefox lukt niet
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
24 jan 2016 14:26 #3797
door
Laden pagina in Firefox lukt niet werd gestart door
Hallo reddende engelen!
Ik krijg deze melding:
The page isn't redirecting properly
Firefox has detected that the server is redirecting the request for this address in a way that will never complete.
This problem can sometimes be caused by disabling or refusing to accept cookies.
Ik gebruik Joomla 3.4.8, Firefox laatste versie en Windows 10.
Ik heb ik Firefox geen cookie-gerelateerde setting kunnen vinden.
Groet,
Giel
Ik krijg deze melding:
The page isn't redirecting properly
Firefox has detected that the server is redirecting the request for this address in a way that will never complete.
This problem can sometimes be caused by disabling or refusing to accept cookies.
Ik gebruik Joomla 3.4.8, Firefox laatste versie en Windows 10.
Ik heb ik Firefox geen cookie-gerelateerde setting kunnen vinden.
Groet,
Giel
Discussie gesloten.
- Patrick
-
- Gebruiker
-
- Joomla Enthousiasteling
Minder
Lees meer
- Berichten: 20
- Ontvangen bedankjes 1
24 jan 2016 14:26 #3798
door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Laden pagina in Firefox lukt niet
over welke pagina hebben wij het?
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
24 jan 2016 14:26 #3799
door
Beantwoord door in topic Laden pagina in Firefox lukt niet
Ik ga dit meteen nakijken. Als ik via Chrome de pagina laad, dan krijg ik de melding 'omleidingsfout' (= loop??).
Bericht toegevoegd op 24 januari 2016 om 18:29
Vorige bericht was op 24 januari 2016 om 18:22
Arjan voor jou deze vraag: Ik heb bij 'Artikelen' 1 (één) artikel, gepublicerd en een geel sterretje (Speciale Status). Is dat wat jij bedoeld? Onder 'Menu's' weet ik niet wat ik moet doen, ik heb daar alleen bij de 3 mogelijkheden delzelfde keuze: nieuw menu toevoegen'.
Adje: ik weet niet wat je precies bedoelt, hoe vind ik het Home-menu? Het enige wat ik gedaan heb, is het aanmaken van twee categorieën (hoofd en een sub) en 1 artikel.
Bericht toegevoegd op 24 januari 2016 om 18:29
Vorige bericht was op 24 januari 2016 om 18:22
Arjan voor jou deze vraag: Ik heb bij 'Artikelen' 1 (één) artikel, gepublicerd en een geel sterretje (Speciale Status). Is dat wat jij bedoeld? Onder 'Menu's' weet ik niet wat ik moet doen, ik heb daar alleen bij de 3 mogelijkheden delzelfde keuze: nieuw menu toevoegen'.
Adje: ik weet niet wat je precies bedoelt, hoe vind ik het Home-menu? Het enige wat ik gedaan heb, is het aanmaken van twee categorieën (hoofd en een sub) en 1 artikel.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
24 jan 2016 14:26 #3800
door
Beantwoord door in topic Laden pagina in Firefox lukt niet
Beste ArjanR,
ArjanR, Dank je wel. Ik heb de aanwijzingen van de link gevolgd en nu is inderdaad de pagina bereikbaar op het internet. Echter ik heb geen flauw idee wat ik nu eigeniljk gedaan heb en waarom, in geen enkele handleiding/cursus heb ik de door jou aangegeven handelingen gezien, dus vraag ik me af wat heb ik nu gedaan en waarom ging het verkeerd in eerste instantie? En waarom ging het bij een andere website van mij wel goed?
K vind Joomla een intimiderend programma worden, maar ik geef niet op!
ArjanR, Dank je wel. Ik heb de aanwijzingen van de link gevolgd en nu is inderdaad de pagina bereikbaar op het internet. Echter ik heb geen flauw idee wat ik nu eigeniljk gedaan heb en waarom, in geen enkele handleiding/cursus heb ik de door jou aangegeven handelingen gezien, dus vraag ik me af wat heb ik nu gedaan en waarom ging het verkeerd in eerste instantie? En waarom ging het bij een andere website van mij wel goed?
K vind Joomla een intimiderend programma worden, maar ik geef niet op!
Discussie gesloten.