- Ontvangen bedankjes 0
Modules en plug-ins zichtbaar na inloggen front-end
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
22 jan 2016 22:17 #3822
door
Modules en plug-ins zichtbaar na inloggen front-end werd gestart door
Mijn website is up to date. Vandaag logde ik in op de front-end en zag ipv de tekst de modules en plugins die de website vullen.
JCE editor al verwijdert en opnieuw geinstalleerd maar geen verandering.
JCE editor al verwijdert en opnieuw geinstalleerd maar geen verandering.
Discussie gesloten.
- Fred
-
- Gebruiker
-
- Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
22 jan 2016 22:17 #3823
door Fred
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Beantwoord door Fred in topic Modules en plug-ins zichtbaar na inloggen front-end
@maristo,
Als je aan de frontend inlogt is het normaal dat je de modules en artikelen kan zien en kan aanpassen. Log maar uit dan zal je zien dat je dit niet meer ziet!
Als je aan de frontend inlogt is het normaal dat je de modules en artikelen kan zien en kan aanpassen. Log maar uit dan zal je zien dat je dit niet meer ziet!
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
22 jan 2016 22:17 #3824
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Modules en plug-ins zichtbaar na inloggen front-end
Is dit nieuwe dat dit gebeurd? Zou het niet een instelling van de betreffende plugin kunnen zijn?
Overigens, wanneer iemand zegt dat de site up-to-date is weet ik niet of dat echt zo is. Ik lees dat wel vaker terwijl het achteraf toch blijkt dat het niet het geval is. Overigens denk ik niet dat een update het probleem veroorzaakt. Gezien de nette tekst vermoed ik een instelling.
Gaat het om de nieuws website uit je handtekening want daar zie ik in ieder geval dit niet als ik ingelogd ben.
Overigens, wanneer iemand zegt dat de site up-to-date is weet ik niet of dat echt zo is. Ik lees dat wel vaker terwijl het achteraf toch blijkt dat het niet het geval is. Overigens denk ik niet dat een update het probleem veroorzaakt. Gezien de nette tekst vermoed ik een instelling.
Gaat het om de nieuws website uit je handtekening want daar zie ik in ieder geval dit niet als ik ingelogd ben.
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
22 jan 2016 22:17 #3825
door
Beantwoord door in topic Modules en plug-ins zichtbaar na inloggen front-end
@hvdmeer Dank voor je reactie. Het gaat inderdaad om de nieuwswebsite. Het is niet alleen de plug-in maar ook de modules en componenten die ik zie. Ik kan geen groter plaatje uploaden bij de topic anders kon ik het laten zien. Ik heb alle plugins modules en componenten gecontroleerd op versies.
Wanneer het outdated zou zijn zou het ook zich moeten voordoen als ik niet ben ingelogd, toch.
Wanneer het outdated zou zijn zou het ook zich moeten voordoen als ik niet ben ingelogd, toch.
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
22 jan 2016 22:17 #3826
door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Modules en plug-ins zichtbaar na inloggen front-end
Inderdaad is het op dit moment lastig om een grotere afbeelding toe te voegen, je kan hem ook ergens online plaatsen en dan linken.
Ik heb even de melding die in de screenshot staat voor je gegoogled en krijg maar één hit:
github.com/sdc/south-west-energy-centre/...ext/readlesstext.php
Wat gebeurd er als je die plugin uitschakelt, of zijn er instelmogelijkheden bij die plugin.
Zoals ik al hiervoor tikte, als ik ingelogd ben op die site zie ik deze meldingen niet. Dus het kan zijn dat alleen super users dit zien.
Ik heb even de melding die in de screenshot staat voor je gegoogled en krijg maar één hit:
Hierbij kom je op de Githubpagina van de readless-plugin uit.joomla "information you van use to create your own contexts"
github.com/sdc/south-west-energy-centre/...ext/readlesstext.php
Wat gebeurd er als je die plugin uitschakelt, of zijn er instelmogelijkheden bij die plugin.
Zoals ik al hiervoor tikte, als ik ingelogd ben op die site zie ik deze meldingen niet. Dus het kan zijn dat alleen super users dit zien.
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
22 jan 2016 22:17 #3827
door Hans van der Meer
Log eens op de front-end in met de status geregistreerd ipv super user, zie je dan dit dan nog steeds? Want ik kon na inloggen die tekst zo snel nergens terugvinden. Het kan dus zijn dat alleen leden met een verhoogde ACL dit kunnen zien.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
22 jan 2016 22:17 #3828
door
Beantwoord door in topic Modules en plug-ins zichtbaar na inloggen front-end
Heel goed. Idd wanneer ik als geregistreerd inlog zie ik geen problemen. Thxs. 'Probleem' is nu goed gekaderd eens kijken of ik hier een oplossing voor kan vinden.
Discussie gesloten.