- Ontvangen bedankjes 0
Automatisch openen administrator scherm
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
23 jan 2016 14:02 #3829
door
Automatisch openen administrator scherm werd gestart door
Ik hoop eventueel vier websites te kunnen openeen met Joomla (3.4.
. Voor deze 4 sites heb ik Joomla geïnstalleerd. Eén van deze sites is mijn oefenwebsite m.b.t. Joomla.
Tot voor kort opende zich bij alle 4 websites het administrator inlogscherm op een zodanige manier dat ik alleen maar hoefde te klikken op "Inloggen", dus 'Gebruikersnaam' en 'Paswoord' waren reeds ingevuld. Op mijn oefenwebsite werkte dit ook naar behoren, maar na een herinstallatie niet meer. Ik moet het nu zelf invullen. Toegegeven, geen groot probleem, maar het interessert me toch om te weten wat hier aan de hand is. Is het een instelling in Joomla, is het iets met Windows 10? Is er een oplossong?
. Voor deze 4 sites heb ik Joomla geïnstalleerd. Eén van deze sites is mijn oefenwebsite m.b.t. Joomla.Tot voor kort opende zich bij alle 4 websites het administrator inlogscherm op een zodanige manier dat ik alleen maar hoefde te klikken op "Inloggen", dus 'Gebruikersnaam' en 'Paswoord' waren reeds ingevuld. Op mijn oefenwebsite werkte dit ook naar behoren, maar na een herinstallatie niet meer. Ik moet het nu zelf invullen. Toegegeven, geen groot probleem, maar het interessert me toch om te weten wat hier aan de hand is. Is het een instelling in Joomla, is het iets met Windows 10? Is er een oplossong?
Discussie gesloten.
23 jan 2016 14:02 #3830
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Automatisch openen administrator scherm
Hallo,
je browser slaat de gebruikersnaam en wachtwoord op dus daar moet je in gaan zoeken.
Welke browser gebruik je?
Groeten Ron
je browser slaat de gebruikersnaam en wachtwoord op dus daar moet je in gaan zoeken.
Welke browser gebruik je?
Groeten Ron
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
23 jan 2016 14:02 #3831
door
Beantwoord door in topic Automatisch openen administrator scherm
Hallo Ron,
Firefox, laatste versie. Ik heb al gezocht onder 'Options', maar, naar mijn gevoel, niets kunnen vinden. Graag je suggestie!
Magiel
Bericht toegevoegd op 23 januari 2016 om 16:03
Vorige bericht was op 23 januari 2016 om 15:45
Ik heb ook Firefox 'ververst' , de oude bookmark verwijderd, en een nieuwe gemaakt. Geen resultaat helaas!
Magiel
Firefox, laatste versie. Ik heb al gezocht onder 'Options', maar, naar mijn gevoel, niets kunnen vinden. Graag je suggestie!
Magiel
Bericht toegevoegd op 23 januari 2016 om 16:03
Vorige bericht was op 23 januari 2016 om 15:45
Ik heb ook Firefox 'ververst' , de oude bookmark verwijderd, en een nieuwe gemaakt. Geen resultaat helaas!
Magiel
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
23 jan 2016 14:02 #3832
door
Beantwoord door in topic Automatisch openen administrator scherm
Ron,
Ik heb de link gevolgd en onder secirity de oplossonmg gevonden. De website stond twee keer in de lijst, hoe dat kan, geen enkele vermoeding, maar er eentje uitgehaald en nu werkt het weer. Dank je wel!!!
Magiel
Ik heb de link gevolgd en onder secirity de oplossonmg gevonden. De website stond twee keer in de lijst, hoe dat kan, geen enkele vermoeding, maar er eentje uitgehaald en nu werkt het weer. Dank je wel!!!
Magiel
Discussie gesloten.