- Ontvangen bedankjes 0
gebruikers automatisch gedeactiveerd
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
22 jan 2016 12:44 #3850
door
gebruikers automatisch gedeactiveerd werd gestart door
Ik heb regelmatig dat geregistreerde gebruikers van mijn site geen toegang hebben. Als ik in het gebruikersscherm kijk, blijkt dat ze gedeactiveerd zijn. Activeren helpt dan.
Ik kan er niet helemaal de vinger op leggen, maar het lijkt er op dat ze eerst hebben geprobeerd via "wachtwoord vergeten" een nieuw wachtwoord aan te vragen. Dat heeft dan niet gewerkt.
Heeft dat te maken met mijn instellingen?
Ik gebruik Joomla! 3.3.6 Stable [ Ember ] 01-October-2014 02:00 GMT en heb zelf registreren uit staan. Het is een verenigingswebsite, dus ik zet er zelf op, wie er op het "besloten deel" kan. Zo weet ik zeker dat nieuwe leden in "het systeem" zitten en voorkom dubbele entries.
bedankt alvast voor het meedenken, Groet Hugo
Ik kan er niet helemaal de vinger op leggen, maar het lijkt er op dat ze eerst hebben geprobeerd via "wachtwoord vergeten" een nieuw wachtwoord aan te vragen. Dat heeft dan niet gewerkt.
Heeft dat te maken met mijn instellingen?
Ik gebruik Joomla! 3.3.6 Stable [ Ember ] 01-October-2014 02:00 GMT en heb zelf registreren uit staan. Het is een verenigingswebsite, dus ik zet er zelf op, wie er op het "besloten deel" kan. Zo weet ik zeker dat nieuwe leden in "het systeem" zitten en voorkom dubbele entries.
bedankt alvast voor het meedenken, Groet Hugo
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
22 jan 2016 12:44 #3851
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic gebruikers automatisch gedeactiveerd
Ik zou allereerst een backup maken en zo snel mogelijk updaten naar Joomla 3.4.8. De versie die je gebruikt bevat namelijk diverse serieuze veiligheidslekken!
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
22 jan 2016 12:44 #3852
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Beantwoord door Martijn Maandag in topic gebruikers automatisch gedeactiveerd
Heb je al eens bij de opties bij Gebruikersbeheer gekeken?
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.