Illustraties

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
19 jan 2016 09:59 #3875 door
Illustraties werd gestart door
Ik heb meerdere websires (nog niet klaar!), maar nu kom ik tegen dat een foto die ik bij website 'A' plaats, ook voor komt bij de lijst met illustraties bij website 'B'.
Is dot OK en is dit handig?
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
19 jan 2016 09:59 #3876 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Illustraties
Delen deze websites dezelfde database? Want daar duidt dit verschijnsel op, en is uiteraard niet handig.

groet,
Lianne
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
19 jan 2016 09:59 #3877 door
Beantwoord door in topic Illustraties
Nee, ieder heeft zijn eigen database, indien je tenminste het gedoe met MySQL bedoelt.

Groet,

Magiel
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Administrator
  • Administrator
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Lees meer
19 jan 2016 09:59 #3878 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Illustraties
Zijn de paden naar de log en tijdelijke opslag wel verschillend (bij Algemene instellingen)?

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
19 jan 2016 09:59 #3879 door
Beste allemaal,
Nu ben ik helemaal de draad kwijt. Vanochtedn lukte het me nog een pagina te publiceren, althans een illustratie (berlinerluft.nl). Vanmiddag lukt het men iet meer naar een andere website (Bericht zegt publiceren geslaggd, iedereen (auteur, spuper user en zowet ieder ander) heb ik 'Toegestaan' aangezet bij 'Rechten'. Joomla werkt, zeker in het begin, intimiderend. Dus nu eerst maar uitzoeken waarom tekstv publiceren niet lukt. Daarna komen de plaatjes wel (alhoewel ik vermoed dat als het teskt publiceren gelukt is, het met de plaatsjes ook wel zal gaan).
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Administrator
  • Administrator
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Lees meer
19 jan 2016 09:59 #3880 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Illustraties
Dag Magiel,
Om het forum overzichtelijk te houden moet ieder nieuw probleem in een nieuw bericht geplaatst worden. We hebben dan een probleem per bericht in het juiste forumonderdeel en niet alle problemen van één persoon bij elkaar.
Kun je dit nieuwe probleem dus opnieuw plaatsen, maar dan los van dit eerdere probleem?

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
19 jan 2016 09:59 #3881 door
Martijn: ik zal zorgen in focus te blijven. Sorry. Probleem met de illu's denk ik begrepen te hebben. Het is, denk ik, een soort overzichtsschermpje wasarin de meest recent grbtuikte illu's staan. Tot aan het volgende cprobleem, onder dankzegging!.

Bericht toegevoegd op 19 januari 2016 om 16:50
Vorige bericht was op 19 januari 2016 om 16:48

En nu nog het woord 'opgelost' toevoegen.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena