- Ontvangen bedankjes 0
Foutopsporingsconsole
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
18 jan 2016 20:00 #3908
door
Foutopsporingsconsole werd gestart door
als verse Joomlagebruiker (zie 'Even voorstellen') heb ik vanmiddag de eerste stappen proberen te zetten door het plaatsen van een 'artikel' (Engelstalig) in een 'categorie'. De geinstalleerde talen zijn voor de website Engels en voor de adm. Nederlands.
Nu heb ik het volgende gekregen: bij het opstarten krijg ik een bericht over een 'Foutenopsporingsconsole' en in de vervolgemnu's zijn alle, maar dan ook werkelijk alle, keuzemogelijkheden ingeklemd tussen twee sterretjes.
Hoe raak ik beide zaken kwijt?
Voor de duidelijkheid heb ik twee afdrukjes bijgevoegd.
Nu heb ik het volgende gekregen: bij het opstarten krijg ik een bericht over een 'Foutenopsporingsconsole' en in de vervolgemnu's zijn alle, maar dan ook werkelijk alle, keuzemogelijkheden ingeklemd tussen twee sterretjes.
Hoe raak ik beide zaken kwijt?
Voor de duidelijkheid heb ik twee afdrukjes bijgevoegd.
Discussie gesloten.
18 jan 2016 20:00 #3909
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Foutopsporingsconsole
Hallo,
ga naar systeem --> Algemene Instellingen --> Tabblad Systeem.
Zet daar Foutopsporing taal op Nee zie bijlage.
Succes ermee.
Groeten Ron
ga naar systeem --> Algemene Instellingen --> Tabblad Systeem.
Zet daar Foutopsporing taal op Nee zie bijlage.
Succes ermee.
Groeten Ron
Discussie gesloten.