ID's in url

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
12 jan 2016 18:17 #3970 door
ID's in url werd gestart door
Is het 'moeilijk' om ID's weg te halen in url's? (Voorbeeld: www.lfb.nu/diensten-en-producten/15-dien...ssen-en-trainingen-2 )
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Lees meer
12 jan 2016 18:17 #3971 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic ID's in url
Hallo,

misschien kom je hier wat mee verder.

Groeten Ron :D
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
12 jan 2016 18:17 #3972 door
Beantwoord door in topic ID's in url
Ron,

Bedankt voor je antwoord. Ik kan er niet zoveel mee. Ik was benieuwd van diegene die alle rechten heeft, super administrator, zijn antwoord klopt. Zijn antwoord:
De ids uit de url halen is helaas niet mogelijk. Wanneer we dit doen, gaat dit namelijk niet overal goed. In de meeste gevallen wel maar soms wordt het artikel niet gevonden dus dit kunnen we niet ondervangen. Heeft te maken met het aantal ids, de benamingen van de titels etc.
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
12 jan 2016 18:17 #3973 door
Beantwoord door in topic ID's in url
Bedankt weer voor je antwoord. Maar ik nog geen reactie op zijn antwoord: De ids uit de url halen is helaas niet mogelijk. Wanneer we dit doen, gaat dit namelijk niet overal goed. In de meeste gevallen wel maar soms wordt het artikel niet gevonden dus dit kunnen we niet ondervangen. Heeft te maken met het aantal ids, de benamingen van de titels etc.

klopt het wat hij zegt/antwoordde?

En ik zelf kan weinig doen. Heb weinig rechten.
Discussie gesloten.
  • renem
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
12 jan 2016 18:17 #3974 door renem
Beantwoord door renem in topic ID's in url
Wat denk je er mee te bereiken? Oke het staat wat fraaier, maar dat is dan ook alles. In steeds meer browsers worden urls allemaal maar gedeeltelijk vertoond.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena