- Ontvangen bedankjes 0
Ik kan niet meer op site of admingedeelte komen
- Meander
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Devoted Joomla User
Minder
Lees meer
13 jan 2016 08:23 #3978
door Meander
Ik kan niet meer op site of admingedeelte komen werd gestart door Meander
Ik ben wegens omstandigheden een tijdje niet meer op mijn site geweest.
Nu blijkt er een error te zijn, zowel bij het bezoeken als bij het inloggen als administrator.
Ik weet niet wat dit betekent.
Hier is mijn site
Zou iemand even voor mij willen kijken? Bvd.
.
Nu blijkt er een error te zijn, zowel bij het bezoeken als bij het inloggen als administrator.
Ik weet niet wat dit betekent.
Hier is mijn site
Zou iemand even voor mij willen kijken? Bvd.
.
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
13 jan 2016 08:23 #3979
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Ik kan niet meer op site of admingedeelte komen
Zou je defines.php uit het installatiebestand van Joomla naar de betreffende locatie op je server kunnen uploaden? Die locatie staat in de foutmelding.
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Discussie gesloten.
- Fred
-
- Gebruiker
-
- Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
13 jan 2016 08:23 #3980
door Fred
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Beantwoord door Fred in topic Ik kan niet meer op site of admingedeelte komen
@Meander,
Je gezien, administrator is niet bereikbaar. Het beste wat je kan doen is om een backup die gemaakt is door jou via cPanel (van je hoster) terug te zetten.
Of
Als je Hoster regelmatig backups maakt vragen of deze een oude backup van een nog wel werkende site wil terugplaatsen.
Als dat gedaan is dan kan je er weer bij op de reguliere manier.
Je gezien, administrator is niet bereikbaar. Het beste wat je kan doen is om een backup die gemaakt is door jou via cPanel (van je hoster) terug te zetten.
Of
Als je Hoster regelmatig backups maakt vragen of deze een oude backup van een nog wel werkende site wil terugplaatsen.
Als dat gedaan is dan kan je er weer bij op de reguliere manier.
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
13 jan 2016 08:23 #3981
door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Ik kan niet meer op site of admingedeelte komen
Ik zie dat je nog Joomla 3.4.5 draait, er zijn daarna nog twee veiligheidsupdates geweest en 3.4.8 was in zekere zin ook een veiligheidsupdate.
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
13 jan 2016 08:23 #3982
door Hans van der Meer
Goed werken heeft niks te maken met wel of niet gehackt zijn. Je website kan ook als spamserver gebruikt worden zonder dat je daar direct iets van merkt.
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
13 jan 2016 08:23 #3983
door Hans van der Meer
Je zou geen zorgen moeten maken over aantal hits als je gehackt bent IMHO. Wat is nu het grootste probleem? In ieder geval zou je je oude hits per artikel kunnen noteren en later via phpMyAdmin in de betreffende tabel deze kunnen ophogen naar de oude hoeveelheid hits.
En ik wil je heel graag op het hart drukken om voortaan gewoon het installatiebestand via joomla.org te downloaden. Dan heb je altijd de actuele versie en bij het installeren kan je direct Nederlands toevoegen als taal.
En aangezien je zelf de updates uitvoert, zorg er voor dat je op de hoogte blijft met updates van Joomla! Zoals je vorige maand hebt kunnen zien kan het spontaan in eens heel snel gaan met updates die geïnstalleerd moeten worden. In dit geval, als je te lang wacht staat je website open voor hackers. Op deze site komen altijd die berichten op de voorpagina te staan.
Maar verder is een Joomla! website beheren best leuk hoor! :cool:
En ik wil je heel graag op het hart drukken om voortaan gewoon het installatiebestand via joomla.org te downloaden. Dan heb je altijd de actuele versie en bij het installeren kan je direct Nederlands toevoegen als taal.
En aangezien je zelf de updates uitvoert, zorg er voor dat je op de hoogte blijft met updates van Joomla! Zoals je vorige maand hebt kunnen zien kan het spontaan in eens heel snel gaan met updates die geïnstalleerd moeten worden. In dit geval, als je te lang wacht staat je website open voor hackers. Op deze site komen altijd die berichten op de voorpagina te staan.
Maar verder is een Joomla! website beheren best leuk hoor! :cool:
Discussie gesloten.